Skip to main content

Ben er weer!! (Lianne, 21 jaar, omgeving Rotterdam)

• 25 februari 2025
  • 4 reacties
  • 154 × bekeken

Li04
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 4 reacties

Hoi allemaal ik ben Lianne inmiddels alweer 21 jaar. 2 jaar geleden had ik me hier voor het eerst aangemeld en wel wat berichtjes ontvangen maar ik vindt het nogal lastig om al die websites en sociale media bij te houden met berichtjes dus ik probeer het nu maar nog een keertje.😅 

Ik heb me hier weer ingelogd omdat ik me nog steeds wel is alleen voel en een vriendschap mis waarbij ik alles kan delen, leuke activiteiten kan doen en het belangerijkste dat ik dezelfde interesses deel met die vriend of vriendin. 

Ik zal even wat over mezelf vertellen :) 

Nou mijn naam is Lianne ik ben afgelopen maand 21 geworden (wat een mijlpaal) en ik kom uit Rotterdam. Binnenkort rond ik mijn mbo-4 opleiding Manager Retail af en ga ik minimaal een jaartje werken. In de afgelopen 4 jaar dat ik op deze school heb ge zetten heb ik geen band opgebouwd met mijn medestudenten en was deze periode nogal eenzaam maar gelukkig had ik op werk heel veel gezellige mensen om me heen waar ik nu soms nog wel eens mee praat maar het grootste deel heeft het team helaas al verlaten en voelt werk nu gewoon als werk en niet meer als een gezellige plek waar ik een praatje kan maken met m'n collega's. Daarom dat ik hier nu weer ben. :) Naast dat ik werken erg leuk vindt, vindt ik het ook leuk om naar concerten te gaan of in de stad uit te gaan, een stukje wandelen en een terrasjes pakken. Ik ben echt iemand die het fijn vindt om onder de mensen te zijn maar vindt het ook heerlijk om even een dagje thuis op de bank te chillen. Vroeger skeelerde ik ook heel vaak dit wil ik misschien dit jaar weer gaan oppakken. 

Als je nou denkt wat een leuk mens is dat stuur me dan gerust een berichtje :)

4 reacties

Lexepex
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 14 reacties
  • 25 februari 2025

Hey Lianne,

Welkom terug! Ik heb even je titel aangepast zodat hij beter past.

Leuk dat je het nog een keer probeert hier, naar welke concerten ga je graag?

Groetjes Lex!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 26 februari 2025
Li04 schreef:

Hoi allemaal ik ben Lianne inmiddels alweer 21 jaar. 2 jaar geleden had ik me hier voor het eerst aangemeld en wel wat berichtjes ontvangen maar ik vindt het nogal lastig om al die websites en sociale media bij te houden met berichtjes dus ik probeer het nu maar nog een keertje.😅 

Ik heb me hier weer ingelogd omdat ik me nog steeds wel is alleen voel en een vriendschap mis waarbij ik alles kan delen, leuke activiteiten kan doen en het belangerijkste dat ik dezelfde interesses deel met die vriend of vriendin. 

Ik zal even wat over mezelf vertellen :) 

Nou mijn naam is Lianne ik ben afgelopen maand 21 geworden (wat een mijlpaal) en ik kom uit Rotterdam. Binnenkort rond ik mijn mbo-4 opleiding Manager Retail af en ga ik minimaal een jaartje werken. In de afgelopen 4 jaar dat ik op deze school heb ge zetten heb ik geen band opgebouwd met mijn medestudenten en was deze periode nogal eenzaam maar gelukkig had ik op werk heel veel gezellige mensen om me heen waar ik nu soms nog wel eens mee praat maar het grootste deel heeft het team helaas al verlaten en voelt werk nu gewoon als werk en niet meer als een gezellige plek waar ik een praatje kan maken met m'n collega's. Daarom dat ik hier nu weer ben. :) Naast dat ik werken erg leuk vindt, vindt ik het ook leuk om naar concerten te gaan of in de stad uit te gaan, een stukje wandelen en een terrasjes pakken. Ik ben echt iemand die het fijn vindt om onder de mensen te zijn maar vindt het ook heerlijk om even een dagje thuis op de bank te chillen. Vroeger skeelerde ik ook heel vaak dit wil ik misschien dit jaar weer gaan oppakken. 

Als je nou denkt wat een leuk mens is dat stuur me dan gerust een berichtje :)

Hey lianne als je wil mag je me wel prive sturen hoor

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 20 reacties
  • 26 februari 2025

Hai Lianne, leuk dat je het nog een keer probeert! 

Ben je van plan om hierna nog een opleiding na het jaar werken te doen?

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 9 maart 2025

Hoi Lianne,

Ik ben Amber en ik kom uit de omgeving Rotterdam. Het lijkt me leuk om je te leren kennen. Als dat jou ook leuk lijkt stuur mij dan een (privé) bericht.

Groetjes Amber

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen