Skip to main content

autisme & Vriendschap

• 9 januari 2023
  • 9 reacties
  • 436 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoihoiii, mijn naam is Emma en ik ben 20 jaar. (November) ik heb niet zoveel vrienden om me heen, laten we zeggen geen echte. Ik vind dit heel erg voel me daardoor vaak alleen. Wel ik een superlieve vriend. Maar ik vind het vaak lastig als ik weer thuis ben als ik van hem vandaan kom want dan zit ik weer de hele week niks te doen en hem te missen. Ik ben op zoek naar mensen die het leuk zouden vinden om eens wat te gaan doen, doordeweeks of het weekend. (Iets drinken, uitgaan, bios, of iets anders?) ik kom zelf uit De buurt van Zaandam, Noord-Holland. Het zou fijn zijn als diegene niet al te ver woont, ik heb wel ov maar dat kost ook geld. Mijn hobby’s zijn Muziek (Suzan&Freek, Meau, Snelle) , Serie kijken, Ik rij paard, boeken lezen, iets gaan doen, maakt niet uit wat, lunchen ofso, bedenk maar iets. 

ik hoop dat er iemand reageert op m’n berichtje

groetjesssssss 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Master
  • 183 reacties
  • 9 januari 2023

Hey! Leuk dat je jezelf even komt voorstellen. Welkom!

Ik kom helaas zelf niet uit de buurt, maar hopelijk weet je nog wat mensen te vinden. ik geloof dat er best wat mensen uit die omgeving komen.

Veel succes en plezier :)

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 10 januari 2023

Hee meid, 

Ik ben zelf ook 20 jaar & ik kom uit Heemskerk…

Je verhaal spreekt me echt aan meid, ik zit precies in t zelfde schuitje.. ik zou het erg leuk vinden of iets te doen binnenkort! Ik hoor het van je…

groetjes , ilva

• 0 reacties
  • 12 januari 2023

hee Emma, welkom!

Heel herkenbaar met geen echte mensen om je heen hebben waar je op kan bouwen, 

ik woon zelf wat verder weg (Rotterdam) maar als je behoefte hebt aan contact kan je mij altijd een berichtje sturen! :) 

liefss

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 15 januari 2023

Hey Emma,

Zelf kom ik uit Amsterdam West. 
Al die interesses spreken mij ook aan: bios, iets drinken. Misschien dat we het een en ander kunnen uitwisselen.

Ik hoor van je.

Groetjes,

Nik

XxLiesjuh
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 21 reacties
  • 22 januari 2023

Heyheyy

Ik herken me helemaal in jou verhaal.

Kwa muziek ben ik precies t zelfde haha 

Helaas woon ik helemaal in Nijverdal (overijssel)

Anders had ik graag met je willen afspreken! Maar wat jij ook zegt, Ov kost helaas veel geld😬😬

Hopelijk vind je snel iemand!! En je mag mij altijd een berichtje sturen hoor🤗

Groetjes Lisa

XxLiesjuh
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 21 reacties
  • 22 januari 2023
XxLiesjuh schreef:

Heyheyy

Ik herken me helemaal in jou verhaal.

Kwa muziek ben ik precies t zelfde haha 

Helaas woon ik helemaal in Nijverdal (overijssel)

Anders had ik graag met je willen afspreken! Maar wat jij ook zegt, Ov kost helaas veel geld😬😬

Hopelijk vind je snel iemand!! En je mag mij altijd een berichtje sturen hoor🤗

Groetjes Lisa

Ik ben trouwens 24 jaar

• 0 reacties
  • 22 januari 2023

Hey!

Wat leuk! Je woont in de buurt (Middenmeer, ligt boven Alkmaar) en ook nog eens deels dezelfde hobbies. Ik rijd ook paard. Hoe lang doe je dat al? En wat voor boeken vind je leuk om te lezen?

mrlaurens
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 60 reacties
  • 6 februari 2023

Hey Emma, ik ben Laurens 18 jaar en ben wel naar het zelfde opzoek als jij. Ik woon nabij Amsterdam. Even een weekendje iets onspannends doen is heel normaal hoor! Voel je welkom om mij te chatten! 😀

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 9 februari 2023

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie Small Talk.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen