Skip to main content

autisme groep

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal! 

Ik ben Daniëlle, 22 jaar. Ik heb autisme en een angststoornis, depressie etc. Ik heb een whatsappgroep voor jongvolwassenen met autisme die nu zo'n 2 jaar bestaat. Ik vind het erg fijn om daar contacten te hebben en af te spreken etc. Als je het leuk zou vinden hierbij te komen mag je me een prive berichtje sturen je bent van harte welkom! Minimum leeftijd 20, maximum leeftijd 28

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 26 juli 2022

Hee Daniëlle, wat leuk dat je een whatsappgroep hebt voor jongvolwassenen met autisme. Hoe is dat zo ontstaan, die groep?
Ik heb zelf nog niet zo heel erg lang mijn autisme diagnose gekregen en inderdaad ook contact gezocht met anderen met autisme, dat is altijd wel erg fijn en heeft me ook wel geholpen de diagnose wat te plaatsen. Dus ook super fijn dat jij het fijn vind (ookwel logisch anders zou je die groep niet hebben/onderhouden).
Weet ook dat de mensen die in die groep zitten ook meer dan welkom zijn hier op de community! En ook fijn/lief dat je anderen met autisme hiervoor uitnodigt 😊

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Dankjewel! Er bestond eerst een app voor jongvolwassenen met autisme alleen die deed t op veel vlakken niet al te best. Toen was ik zelf een tijdje in meerdere whatsappgroepen maar daar ontstond vaak ruzie of de leeftijdsgroep was voor mij deels te jong of te oud en t verschil te groot. Ik miste contact en toen dacht ik laat ik t zelf proberen😊

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 27 juli 2022

Jaa snap ik! Jammer dat je bij die andere groepen die aansluiting miste, of het gewoon niet zo gezellig was. Des te fijner dat je nu zelf een fijne app groep hebt kunnen creëren 😊

kirshoog
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 27 juli 2022

Ik kom er ontzettend graag bij! 

Groetjesss

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
kirshoog schreef:

Ik kom er ontzettend graag bij! 

Groetjesss

Gezellig! Als je me je nummer doorstuurt kan ik je toevoegen!

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 30 juli 2022

Ahh gezellig, ik sluit me daar graag bij aan! 

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
Charley schreef:

Gezellig! Als ik je nummer heb kan je erbij!

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 30 juli 2022
Danoontje2000 schreef:
Charley schreef:

Gezellig! Als ik je nummer heb kan je erbij!

Ik heb je een privéberichtje gestuurd! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 30 juli 2022

Hey,

Ik heb zelf ook een lichte vorm van autisme en voel mij vaak niet gerespecteerd. Ik kan zelf ook moeilijk vrienden maken door mijn autisme daarom ben ik vaak erg eenzaam. Zou leuk zijn als we hier kunnen kletsen.

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 5 augustus 2022

Hoii, ik heb zelf lichte autisme. Ken je misschien ook een whatsapp groep waar je als 18 jarige in kan?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 5 augustus 2022

Hee

Wow wat een mooi initiatief. Ik zal er even over nadenken. Vindt het soms lastig als mensen mijn nummer hebben doe ik niet ken.

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 6 augustus 2022

Hoii dat is helemaal prima hoor! Kan alleen maar zeggen dat ik daar niks raars mee zou doen want ben er zelf ook altijd erg voorzichtig mee dat te delen! Laat maar weten😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen