Skip to main content

Anonymous

• 16 februari 2022
  • 8 reacties
  • 247 × bekeken

Hoi iedereen!

Ik ben Victor en ik ben 23 jaar. Ik zit momenteel in mijn laatste jaar van mijn studie. Ik heb behoefte om mijn sociaal netwerk uit te breiden. Ik zoek jongens/meisjes die willen afspreken in Amsterdam.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 16 februari 2022

He Victor, 

Knap dat je je hebt aangemeld voor Join-us community. Ik ben woonachtig in Zandvoort dus wellicht kunnen we eens een keertje afspreken. Ik kijk uit naar je berichtje  

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 16 februari 2022

Hii Victor! Leuk dat je erbij bent.

Misschien is het een idee als je eerst hier even rond kijkt, rustig aan contact legt met anderen door te reageren op hun topics, en vervolgens daarna verder te kijken of het een idee is om af te spreken met anderen? En misschien is Join-Us Online ook wel iets voor je? Kijk vooral hier lekker rond en veel plezier hier! Mocht er vragen zijn dan kan je altijd een van ons (moderators) een berichtje sturen. 

Fijne avond! 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 19 februari 2022

Hey Victor :)

welkom :) 

wat voor studie doe je ? En wat zijn je hobby’s?

• 0 reacties
  • 20 februari 2022

Ik doe de opleiding Human Resource Management. Mijn hobbies zijn netflixen, lezen, wandelen en gamen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 20 februari 2022

@TheVS1 je mag mij gerust een pb sturen

• 0 reacties
  • 6 maart 2022

Hi Victor,

Ik zou ook graag nieuwe contacten willen maken. Ben Elena, 22 jaar en ik woon in Hilversum, niet zo ver van Amsterdam :) 

Misschien kunnen we wel een keer afspreken als dat je leuk lijkt.

Ik kijk uit naar je bericht

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 28 augustus 2022

Hey Victor,

Lijkt mij leuk om elkaar beter te leren kennen. Zelf woon ik ook in Amsterdam en zoek nog leuke contacten om dingen te ondernemen.

Zie je bericht wel verschijnen als je wat wilt uitwisselen.

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 28 augustus 2022

Hoi victor,

ben rick, 19 en kom uit nabij. Sta open voor jou contact :) groetjes!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen