Skip to main content

Anonymous

Hallo ik ben René (19 jaar), mijn hobby’s zijn muziek luisteren, gamen op de PS5/PS4 en Nintendo Switch. Ook kijk ik graag films/series 

in het weekend doe ik vrij weinig, en daar baal ik enorm van, dat ik geen vriendengroep/vriendin heb☹️  voel me erg eenzaam.  ik game altijd online en bovenstaande hobby’s. Ik mis dat ik in het weekend uit ga. Verder werk ik nog in de logistiek nabewerking kunststof bedrijf. En volg de opleiding, niveau 2 logistiek BBL MBO

(Voor mensen uit de Achterhoek)

Groeten René

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 31 januari 2022

Hey René

Welke muziek luister je vaak en welke films en series?

Ik zit in het zelfde schuitje als jij, 

welkom trouwens :)!

• 31 januari 2022

Hey Lies,

wat leuk dat je reageert!😀 

ik luister Top 40 Engelse muziek wat op Qmusic/Slam etc gedraaid wordt. ook luister ik graag naar geheime zender muziek( piratenhits), is hier in de achterhoek heel populair, weet niet of je dat kent? Qua films/series is voor mij wel breed wat ik mooi vind. Actie/thriller/romantisch/comedy etc. 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 31 januari 2022

Hii, welkom. Wat voor games speel je zoal?

• 31 januari 2022

Hallo Diego, 

ik speel GTA, Fifa, Fortnite, Mario games op de Switch, van alles wat dus

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 31 januari 2022
René schreef:

Hallo Diego, 

ik speel GTA, Fifa, Fortnite, Mario games op de Switch, van alles wat dus

Ahhh tof, zelf heb ik een Xbox dus samen gamen wordt wat lastig. 

• 31 januari 2022

Crossplay, zou eventueel kunnen, maar kan niet met alle games☹️

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 31 januari 2022
René schreef:

Crossplay, zou eventueel kunnen, maar kan niet met alle games☹️

Ik heb eventueel wel een ps5 dus als je zin hebt om eens samen te gamen mag je altijd een pbtje doen

• 31 januari 2022
René schreef:

Hey Lies,

wat leuk dat je reageert!😀 

ik luister Top 40 Engelse muziek wat op Qmusic/Slam etc gedraaid wordt. ook luister ik graag naar geheime zender muziek( piratenhits), is hier in de achterhoek heel populair, weet niet of je dat kent? Qua films/series is voor mij wel breed wat ik mooi vind. Actie/thriller/romantisch/comedy etc. 

Aha! De top 40 is altijd goed! :) nee ik heb zelf nog nooit van geheime zender muziek (piratenhits) gehoord :sweat_smile: actie films en comedies zijn wel leuk!

• 1 februari 2022

Hallo René aangenaam verrast.

Ik woon in Coevorden dat is ook dichtbij achterhoek waarschijnlijk weet niet zeker.

maar ben ook eenzame wil ook uitgaan en dat soort dingen helaas door corona kan dat niet.

Zullen we een keer een game avond houden bij mij thuis ik luister nogal veel van Top 40😁 geheim zender heb ik wel eens geluisterd is niet mijn ding sorry alvast maar in Top 40 zijn wel mee eens ik zou graag een datum prikken groetjes Mark 

Rochella

Hey Rene,

Welkom op de community! Leuk dat je je voorstelt :blush: .

Heel herkenbaar is jouw verhaal voor mij; veel contacten die ik had waren alleen maar online via het gamen.. Daardoor kwam ik niet vaak buiten de deur en had ik eigenlijk in de weekenden niks te doen behalve gamen. 

Ik hoop dat je via deze community leuke mensen mag leren kennen!  En je je gauw minder eenzaam voelt! 

Heb je wel eens gehoord van de Join Us groepen? Deze zijn online en ook op verschillende locaties.. Misschien is het wat voor jou? https://www.join-us.nu/jongeren/ 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen