Skip to main content

Anne 25 omgeving woon in Hoek van Holland

• 22 december 2021
  • 10 reacties
  • 177 × bekeken

AnnevSchaik
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Allemaal, alles goed?

Mijn naam is Anne, ben 25 jaar oud en woon in Hoek van Holland (gemeente Rotterdam). Doordeweeks ben ik aan het werk in een magazijn. En in het weekend ben ik op de rugby te vinden. Voor de rest vind ik het leuk om naar de film te gaan, taarten en zo te vakken,  en een boek te lezen. Ook vind ik het leuk om naar een festival en concert te gaan. 

Ik zit bij een van de fysieke groepen in Rotterdam, waar ik met veel plezier naar toe ga!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 22 december 2021

Hey Anne,

Welkom op het forum! Ik heb zelf ook een paar jaar op rugby gezeten. Hebben jullie een damesteam? Of spelen jullie wedstrijden samen met een andere club?

AnnevSchaik
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 22 december 2021
Koolvis schreef:

Hey Anne,

Welkom op het forum! Ik heb zelf ook een paar jaar op rugby gezeten. Hebben jullie een damesteam? Of spelen jullie wedstrijden samen met een andere club?

Hoi Koolvis, dankje voor je reactie. Wat leuk dat je ook op rugby hebt gezeten! Bij welke club heb je gespeeld? Ik zit bij rugbyclub the hookers in Hoek van Holland. We spelen met nog 2 teams samen.

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 22 december 2021
AnnevSchaik schreef:

Hoi Koolvis, dankje voor je reactie. Wat leuk dat je ook op rugby hebt gezeten! Bij welke club heb je gespeeld?

Ik stuur je een privébericht :)

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6

Heey Anne! Welkom hier :=)

Rochella
  • 23 december 2021

Hey Anne

Welkom op de community! Wij hebben elkaar gesproken op de launch van het platform in Arnhem :blush: Je deed het echt super goed!!  :blush: ​​​​​​​Leuk dat je je hier ook hebt aangemeld! 

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 24 december 2021

Welkom Anne

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 2 februari 2022

Hee Anne,

Ik kwam je bij een andere topic tegen. Dus ik klikte even door naar je voorstel. Ik ben Fleur. Kom ook uit de omgeving Rotterdam. En ben nog een beetje nieuw hier haha. 
Wat houdt de fysiek groep in? Wat doen jullie zoal? ik had me daarvoor aangemeld maar toch besloten weer af te melden. leek me toch niet iets voor mij. Maar jij klinkt heel positief. 
🙋🏻‍♀️

AnnevSchaik
Forum|alt.badge.img+1
Fleurs schreef:

Hee Anne,

Ik kwam je bij een andere topic tegen. Dus ik klikte even door naar je voorstel. Ik ben Fleur. Kom ook uit de omgeving Rotterdam. En ben nog een beetje nieuw hier haha. 
Wat houdt de fysiek groep in? Wat doen jullie zoal? ik had me daarvoor aangemeld maar toch besloten weer af te melden. leek me toch niet iets voor mij. Maar jij klinkt heel positief. 
🙋🏻‍♀️

Hoi Fleurs, Leuk dat je reageert 🤗🤗.  Als je bij een fysieke groep zit, kom je met een vaste groep bij elkaar. Vaak gaan we bij fysieke groepen houden bijvoorbeeld verschillende spellen spelen, of ergens wat drinken. Of we gaan bijvoorbeeld een rondje lopen. Het hangt er vanaf, wat de meeste mensen willen. Maar we doen echt veel verschillende dingen.

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 2 februari 2022
AnnevSchaik schreef:
Fleurs schreef:

Hee Anne,

🙋🏻‍♀️

Hoi Fleurs, Leuk dat je reageert 🤗🤗.  Als je bij een fysieke groep zit, kom je met een vaste groep bij elkaar. Vaak gaan we bij fysieke groepen houden bijvoorbeeld verschillende spellen spelen, of ergens wat drinken. Of we gaan bijvoorbeeld een rondje lopen. Het hangt er vanaf, wat de meeste mensen willen. Maar we doen echt veel verschillende dingen.

Hi 🙋🏻‍♀️, Dat klinkt eigenlijk best heel gezellig! Voelt het ook een beetje als een vriendengroep of dat niet? En is het met leeftijdsgenoten of van alles wat?  Wie weet is het toch ooit wat voor mij ☺️

AnnevSchaik
Forum|alt.badge.img+1
Fleurs schreef:
AnnevSchaik schreef:
Fleurs schreef:

Hee Anne,

🙋🏻‍♀️

Hi 🙋🏻‍♀️, Dat klinkt eigenlijk best heel gezellig! Voelt het ook een beetje als een vriendengroep of dat niet? En is het met leeftijdsgenoten of van alles wat?  Wie weet is het toch ooit wat voor mij ☺️

Het voelde al heel snel als een vriendengroep. In de groep waarin ik zit, zitten allemaal leeftijdsgenoten. En wat die groep leuk maakt, is vooral omdat we een gevarieerde groep vrienden hebben. En ik zou het proberen. Ik vond het eerst heel spannend, maar het viel heel erg mee. Ben echt met open armen ontvangen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen