Skip to main content

Heey ik zou graag mijn kring wat willen uitbreiden. ik kom uit Utrecht ik hou erg veel van festivals of series of film kijken dagjes weg gaan naar pretparken gaan of reizen 🙂 ik ga zelf niet met super veel mensen om het is lang geleden dat ik ooit iets had neer gezet dus ik dacht ik probeer het nog een keer 

Zijn er mensen die uit omgeving Utrecht komen en zin hebben om te kletsen? 

Hoi Amber,

Heel goed dat je na een tijdje het weer eens probeert om contact met andere te zoeken.

Wat voor Festivals, Series en films hou je van?

Groetjes, Yannick

Ps heb even paar tags erbij gevoegd bij je topic.

Hey Amber,

Ik ben nieuw op de site en kom uit Spakenburg, maar ben veel in Utrecht voor salsadansen.

Lijkt me leuk om te praten :)

Groeten, Julius

Hoi ​@JuliusofJules, ik heb je telefoon nummer verwijderd uit je reactie hierboven. Alles wat op de community staat is openbaar, dus dan zou je telefoonnummer ook openbaar staan, wat zwaar word afgeraden door ons om te doen. Mocht je dit alsnog willen delen doe dit dan in privé berichten.

Geen probleem, ik zag je bericht net op discord en wilde het al aanpassen :)

Heey ​@Avatar Tano  ik hou eigenlijk van erg veel Pinkpop lijkt me echt nog een keer leuk hou van rock muziek zoals nickelback maar ook van Meau

@Avatar Tano  wat voor festivals hou jij van ?

@JuliusofJules  ik heb je een berichtje gestuurd 

Heey ​@Avatar Tano  ik hou eigenlijk van erg veel Pinkpop lijkt me echt nog een keer leuk hou van rock muziek zoals nickelback maar ook van Meau

Nice.

Ik houd meer van Nederlands talige muziek. Ben 2x naar Concert at Sea geweest. Lijkt mij wel eens leuk om naar 538 Koningsdag te gaan.

Hoi Amber ik ben Janet en heb jaren in Nieuwegein gewoond maar ben inmiddels verhuisd. Ik hou ook van festivals en vind Meau ook wel leuk. Verder vind ik Claude, Suzan en Freek, Flemming, Son mieux, Ed Sheeran en nog veel meer. Ik ben naar appelpop, live on the beach, dutch valley en Miss Montreal geweest. Heb weinig mensen die mee willen naar een festival, dus lijkt me leuk om samen te kunnen. Verder hou ik van dieren, bowlen, theater, concerten, spelletjes, bios, bakken en sta overal voor open.

Groetjes Janet

Reageer