Skip to main content

amber 24 Utrecht

• 25 juni 2024
  • 6 reacties
  • 255 × bekeken

Forum|alt.badge.img+10

Hoi ik ben amber 24 jaar ik ga niet met super veel mensen om en veel mensen waarmee ik contact had op de comunity is best wel weg gegaan 

Ik hou zelf erg veel voor humor of iemand waarmee ik goede gesprekken kan voeren 

Ik hou ook erg veel van chatten en daarna af te spreken in het echt :)

Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan naar 2 de hands kleding winkels te gaan of pretparken ik heb een mineralen verzameling en bordspellen vind ik ook altijd erg leuk 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 25 juni 2024

Hey Amber ik ben Patrick ook 24 jaar oud.

Ik kom vanuit de omgeving Rotterdam. Niet heel ver vanaf Utrecht. 

Ik vindt dagjes weg ook leuk, of op vakantie gaan. 

Ik heb ook niet veel mensen om me heen, behalve mn collega,s en familie. 

Ik ben geen festival type, maar ik vindt het wel lekker om muziek te luisteren tijdens het autorijden. 

Ik heb 2 oldtimers en ga daar dan ook weleens een lekker stukje mee rijden. 

Ik mis ook wel vaak dat je eens een goed gesprek kan hebben met iemand, over andere dingen dan bijvoorbeeld werk. 

Ik stuur je een berichtje. Mocht je interesse hebben in contact kan je altijd terug antwoorden.

Groetjes van mij

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 25 juni 2024

Heb je berichtje gestuurd

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 26 juni 2024

Hey Jeffrey hier mocht je willen chatten stuur me maar een prive bericht 

Obody
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 27 juni 2024

Is er nog plaats ik deel interesse🙂 ik ben omar 28 ik woon in Amsterdam eerlijk ik ga echt niet met super veel mensen en vanwege paar omstandigheden🥲  als je wil stuur me een berichtje

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 27 juni 2024

Heb gestuurd :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 20 augustus 2024

Mijn beste vriend had ook mineralenverzameling maar hij deed er toen hij jong was eigenlijk niks mee. Ik dacht altijd dat hij dat best leuk vond maar hij was net zoals mij ict gaan studeren. Toen hij ouder was bedacht hij dat dat uiteindelijk niks was en is hij geologie gaan studeren en heeft inmiddels een master daarin. Ik vind het knap wat hij gedaan heeft maar sindsdien heeft hij geen tijd meer voor me. Ik heb zo ook het gevoel dat ik die vriendschap heb verloren en ik vind het ook niet meer leuk. Als je leuk lijkt om wat verder te praten stuur maar berichtje. Ik kan over alles praten behalve koetjes en kalfjes. ps. vandaag zelfs nog naar 2e handswinkel gegaan omdat ik me verveelde;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen