Skip to main content

Alonzo 29 Omgeving Utrecht

• 27 februari 2023
  • 3 reacties
  • 123 × bekeken

Alonzo
Niet meer actief

Hoi, mijn echte naam is Thijs echter was deze al bezet dus heb ik mijn tweede naam Alonzo gebruikt.

Ik ben 29 jaar oud en woon in de regio Utrecht. Tijdens mijn jeugt heb ik me veel weggecijferd door de gezins situatie. Hierdoor heb ik niet echt vriendschappen op kunnen bouwen. Mede hierdoor vind ik het lastig om nieuwe vrienden te vinden. Echter wil ik dit gaan veranderen. 

Vind jij het leuk om samen met mij een keer wat leuks te doen? Bijvoorbeeld: bellen, kopje koffie drinken, een stukje te wanden, fietsen, formule 1 kijken of naar de biosoop te gaan? Dan kom ik graag met je in contact wellicht kunnen we dan iets afspreken.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 27 februari 2023

Ik heb de titel van je topic aangepast.

Jackrabbit
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 27 reacties
  • 28 februari 2023

Hallo Alonzo,

Welkom! Waar in de regio van Utrecht woon je precies? Ik kom zelf uit de stad Utrecht. Het lijkt me zeker leuk om een keer kennis te maken en regelmatig iets te doen.

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 28 februari 2023

Hey thijs:) van harte welkom:)

Heb je toevallig  discord? Join us heeft een eigen  discord server waar we regelmatig een groeps call in hebben. Altijd leuk en gezellig:) mocht je interesse hebben je bent van harte welkom 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen