Skip to main content

AgentPerry 23 jaar omgeving Limburg

• 26 december 2021
  • 4 reacties
  • 108 × bekeken

AgentPertje
Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

Mijn naam is Perry en ben 23 jaar en wonende in een klein dorpje in Limburg. Ik zag dit voorbijgekomen en ik dacht dat dit wel een leuke manier was om mijn netwerk wat te verbreden. Ik hoop hier wat leuke ervaringen en misschien contacten aan over te houden 😊 Ik ben echt iemand die goed overweg kan in een op een contact maar ik houd ook wel van gezelligheid. Bord en kaartspellen vind ik leuk en gamen mag ook wel op zijn tijd. Verder lees ik veel en heb ik een brede interesse. Wie weet spreek ik je later

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Mark
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 26 december 2021

Hey perry 

Leuk dat je op de community bent

Welke console's gebruik je en welke spelen speel je dan?.

En wat voor gezelschaps spellen zijn je favoriet?

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 26 december 2021

Hii welkom, ken je Qwixx of Valse motten?

AgentPertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 27 december 2021

Hoi,

Van de gezelschapsspellen vind ik exploding kittens, cards against humanity, don't drop the soap, unstable unicorns, black stories en 20 second showdown. Maar ook strategische spellen. Qwixx en valse motten ken ik niet 😅

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 december 2021

Welkom Perry!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush: Er zijn veel mensen op de community uit jouw regio en er komen elke dagen nieuwe leden bij, dus ik denk dat het helemaal goed moet komen om nieuwe contacten op te doen! :thumbsup:

Ben je ook bekend met de online groepen van Join Us? Op de website kun je daar meer over vinden. Wellicht dat je daar ook iets mee kan! :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen