Skip to main content

Adinde 19 omgeving Amersfoort

• 15 februari 2022
  • 14 reacties
  • 171 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii allemaal, mijn naam is Adinde en over 2 weekjes word ik 19. Ik kom uit Amersfoort en heb momenteel een tussenjaar. Ik werk veel, maar eigenlijk alleen maar met volwassenen. Ik mis het sociale contact met leeftijdsgenootjes en hoop dat hier te kunnen vinden!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 15 februari 2022

Hii, welkom! Leuk dat je je voorstelt. 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 15 februari 2022

Hey van harte welkom:) 

wat voor werk doe je ? 

en wat zijn je hobby’s?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 15 februari 2022
Nick schreef:

Hey van harte welkom:) 

wat voor werk doe je ? 

en wat zijn je hobby’s?

Hii,

Ik werk nu op een advocatenkantoor als juridisch medewerker.

Ik studeer rechten  maar heb in december besloten een tussenjaar te nemen. In september begin ik weer opnieuw.

Mijn hobby's zijn sporten (ik hockey), lezen, ik vind het werk dat ik nu doe heel erg leuk. Ik houd heel erg van drankjes doen op het terras en ben graag onder de mensen.

Naast dat ik zelf hockey, ben ik ook trainer en coach van een meisjesteam (leeftijd: 12 jaar) en een jongensteam (leeftijd: 15/16 jaar). Ik ben ook manager van mijn eigen hockeyteam. Ik ben in de weekenden overdag veel op de club te zien!

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 15 februari 2022

Hey Adinde,

Waar werk je? Heb je nog meer hobby’s?

gr. Bart

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 15 februari 2022
Bart schreef:

Hey Adinde,

gr. Bart

Hii Bart,

zie het berichtje hierboven!

“Ik werk nu op een advocatenkantoor als juridisch medewerker.

Ik studeer rechten  maar heb in december besloten een tussenjaar te nemen. In september begin ik weer opnieuw.

Mijn hobby's zijn sporten (ik hockey), lezen, ik vind het werk dat ik nu doe heel erg leuk. Ik houd heel erg van drankjes doen op het terras en ben graag onder de mensen.

Naast dat ik zelf hockey, ben ik ook trainer en coach van een meisjesteam (leeftijd: 12 jaar) en een jongensteam (leeftijd: 15/16 jaar). Ik ben ook manager van mijn eigen hockeyteam. Ik ben in de weekenden overdag veel op de club te zien!”

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 15 februari 2022
Paaltje3 schreef:
Bart schreef:

Hey Adinde,

gr. Bart

Hii Bart,

zie het berichtje hierboven!

“Ik werk nu op een advocatenkantoor als juridisch medewerker.

Naast dat ik zelf hockey, ben ik ook trainer en coach van een meisjesteam (leeftijd: 12 jaar) en een jongensteam (leeftijd: 15/16 jaar). Ik ben ook manager van mijn eigen hockeyteam. Ik ben in de weekenden overdag veel op de club te zien!”

Hey Adinde,

leuk om te horen dat je ook een team traint want ik train zelf een voetbal g elftal. Train je al lang een hockey team?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 15 februari 2022
Bart schreef:

Hey Adinde,

leuk om te horen dat je ook een team traint want ik train zelf een voetbal g elftal. Train je al lang een hockey team?

Ik train nu ongeveer 4 jaar de meisjes D. Dit doe ik samen met mijn broertje die ook op hockey zit. Ik zit zelf in Dames Jong 1 en mijn broertje speelt in de A1.

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 15 februari 2022

Welkom Adinde,

Leuke naam, zie je niet zo vaak.
Lekker sportief dus, Leuk!

Wat doe je verder in de vrije tijd die je overhoud?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 15 februari 2022
Dragonisym schreef:

Welkom Adinde,

Leuke naam, zie je niet zo vaak.
Lekker sportief dus, Leuk!

Wat doe je verder in de vrije tijd die je overhoud?

eigenlijk niet zo heel erg veel. Ik probeer wel veel met vriendinnen af te spreken, maar die kunnen vaak niet of zeggen toch op het laatste moment af.

Ik vind het fijn om een serie te kijken of een boek te lezen, maar doe liever iets sociaals. Dan ga ik maar naar de sportschool.

Forum|alt.badge.img+1
  • Hero
  • 15 februari 2022

Van harte welkom @Paaltje3 op de community,

Ik ben Anwar, 19 jaar en woonachtig in Antwerpen, ben wel Nederlands van nationaliteit hoor :p.

Aangenaam kennis te maken!

Groetjes,

Anwar

• 16 februari 2022

Hi Adlinde. Wat een leuk berichtje en ook leuke hobbies. Ik kom zelf uit Baarn, maar werk in Amersfoort. 

Werk jij ook in Amersfoort? En luister je muziek?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 16 februari 2022
Linde5 schreef:

Hi Adlinde. Wat een leuk berichtje en ook leuke hobbies. Ik kom zelf uit Baarn, maar werk in Amersfoort. 

Hiiii, Ik kom uit Amersfoort meer ik werk in Zeewolde. Ik luister het liefst de hele dag door muziek. In de auto, in de trein, op kantoor, thuis, tijdens het sporten. En jij?

• 16 februari 2022
Paaltje3 schreef:
Linde5 schreef:

Hiiii, Ik kom uit Amersfoort meer ik werk in Zeewolde. Ik luister het liefst de hele dag door muziek. In de auto, in de trein, op kantoor, thuis, tijdens het sporten. En jij?

Ik hou ook heel veel van muziek. Ik luister eigenlijk de hele dag. Van pop, tot country, musical. Eigenlijk alles

Rochella

Welkom Adinde!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush:

Kan me heel goed vinden in dat je op je werk toch een beetje het sociale contact mist met leeftijdsgenootjes. Is toch weer een beetje anders dan he? 

We hebben op de Join Us ook verschillende groepen waaronder een filmclub (bijna elke vrijdagavond wordt er film gekeken) en een leesclub en er zijn er nog meer onderweg. Misschien is dat ook wat voor jou? Je kunt de groepen vinden boven in ^ door op '’groepen'’ te klikken :wink:

Heel veel plezier op de community en ik hoop dat je leuke contacten mag opdoen! :blush:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen