zenuwachtig

  • 27 February 2024
  • 3 reacties
  • 116 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben best zenuwachtig voor wat er komen gaat. Ik heb me aangemeld voor de online join us groep,maar ben best bang om niet gezien te worden. De discord was voor mij een hele fijne plek. Maar ook daar begin ik steeds meer onzeker over te worden omdat er weinig mensen zijn van mijn leeftijd en omgeving. Ik ben al vaker niet fijn behandeld op onder andere mijn basisschool. Ik wil een fijne plek en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hi,

Snap dat het spannend is, maar volgens mij zit er sowieso een begeleider bij. Ik neem aan dat die er wel een beetje op let. 
Gewoon lekker jezelf zijn, dat is het belangrijkste! 

Reputatie 7
Badge +14

Ik hoop dat je je op je plek blijft voelen op onze community en in de Discord. Er is inderdaad 1 groepbegeleider aanwezig tijdens de online meetings en het zijn kleine groepjes waardoor iedereen gezien wordt. Ik hoop dat je dit als prettig ervaart! 

Reputatie 6

Hey Daan,

 

Wat ontzettend stoer en dapper van je dat je dit post! Bedankt hiervoor. Zoals hierboven gezegd is, is er altijd een begeleider aanwezig bij de online meetings. Mocht je je dus onveilig voelen kun je dit aangeven. Ook hoef je je niet verplicht te voelen om te praten in de Hangouts, je kunt ook in het begin alleen de hangout call instappen en dan je microfoon uit laten! Is helemaal aan jou. 

 

Tof dat je Join Us meer bent gaan ontdekken, en hopelijk tot snel in een van de calls! ✨