Skip to main content

wisselvallig

• October 8, 2022
  • 3 reacties
  • 119 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Het is ongelofelijk. Als ik naar buiten ga om te wandelen of ergens ga lunchen. Dan lijkt het alsof het slechter gaat. Ik besef dat weinig dingen me een goed gevoel geven. Ik weet niet of mensen zich hier in herkennen? Ik heb er zelf veel last van. Mensen vertellen me om afleiding te zoeken. En zodra ik dat doe gaat het slechter. Wie herkent dit bij zich zelf? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Robin
  • Enthusiast
  • October 8, 2022

Ik snap goed wat je bedoelt.

Als er tegen mij gezegd word dat ik er uit moet dus bijvoorbeeld wandelen dan word ik van het wandelen er boos en voel ik me slachter als ervoor. 
Hier word ik altijd wat moedeloos van. 
Zo ga ik vaak activiteiten ondernemen binnen huis. Bijvoorbeeld film kijken of een puzzel maken of iets waar ik me niet slechter door ga voelen.

Hopelijk helpt dit wat.

Groet Robin

Koolvis
Forum|alt.badge.img+10
  • October 10, 2022

Ik snap wel wat je bedoelt, als je alleen door de stad loopt en je ziet daar alleen maar stelletjes of groepjes mensen dan voel je je extra alleen.

Anne909
Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • October 22, 2022

Ja ik begrijp het. Maar ik voel gewoon geen vreugde meer. Maakt niet uut wat ik doe op een dag. Dat maakt afleiding niet echt een goed hulpmiddel ofzo