Welk seizoen vind jij het mooiste?

  • 2 November 2023
  • 15 reacties
  • 138 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik hou eigenlijk wel van alle seizoenen. Het brengt verandering en blijft daardoor leuk hoe de natuur zo weer veranderd.  Ook altijd fijn om van zomer naar winter kleding weer te veranderen. 

In de winter heerlijk chocomel met slagrom en marsmellows! En in de zomer heerlijk een koude frappuchino bij de mc nom nom :)


15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Let it snow, Let, it snow…

 

Ik zelf vindt de winter ondanks dat we helaas al best wat jaren geen echte sneeuw hebben, de winter de mooiste tijd van het jaar. Alle lampjes, de gezelligheid en de warme chocolademelk na een koude dag buiten, heerlijk! ❄️☃️

Reputatie 5
Badge +9

Ondanks dat ik het altijd koud heb (ook in de zomer) vind ik toch de winter de beste tijd. Heerlijk, die gezelligheid met zijn allen op de bank!

Reputatie 5
Badge +6

ik weet het eigenlijk niet. ik houd wel van sneeuw van de winter. maar ik houd ook van zomerse onweersbuien

Reputatie 5
Badge +9

ik weet het eigenlijk niet. ik houd wel van sneeuw van de winter. maar ik houd ook van zomerse onweersbuien

Jaaaa heerlijk die zomerse buien!

Reputatie 4
Badge +6

Er zijn 2 seizoenen waar ik mij op mijn best voel.

Ben zelf geboren in de lente. Het seizoen dat we de winter vaarwel zeggen, de zon vaker schijnt en de dagen langer worden. Zelf op een zonnige zondag geboren met 23 graden. De zon geeft mij energie, laat mij een stuk vrolijker voelen en kan hele dagen aan. Tevens betekend de lente ook gelijk een einde aan mijn winterdepressie! :D

Daarnaast hou ik erg van de zomer. Vanuit de lente borduren we de langere dagen verder tot in de zomer, en geniet ik heerlijk van mijn ochtendwandelingen om 06:30 waar ik onder genot van vogelgezang de eerste zonnestralen voel op mijn huid. Ik ben net een zonnepaneel op dat moment haha. In de avonden is het nog lang licht waar ik graag met familie of vrienden nog tot laat in de tuin zit of op het terras, heerlijk dat gevoel!

Reputatie 7
Badge +11

De herfst; vanwege de appeltaart (de onze wordt altijd uitsluitend gemaakt met goudrenetten die alleen maar gedurende de herfst/winter groeien en een andere speciale reden. 

 

De winter; vanwege de sneeuw, de kou (al is die ook gelijk funest voor mij samen met gladheid) die maakt dat ik verlang naar warme chocolademelk of lekker onder de wol kruipen, mijn verjaardag (alleen wordt deze vaak over het hoofd gezien dus zó leuk is dat ook weer niet, vond daar als kind al niet zoveel aan) en het enigzins knusse gevoel. 

 

De zomer + september boeit me niet zo en geef ik alleen om omdat er dan kersen zijn. De hitte, en dan buiten zijn, zonnen geef ik zeer weinig om. Heb ook een bloedhekel aan wespen, nee dankje.

De lente kan ik mee leven want dan is de warmte tenminste normaal.

Reputatie 4
Badge +4

De herfst en de lente! 

 

Ik word heel blij als ik de blaadjes van de bomen zie verkleuren en ik kastanjes en beukenootjes kan verzamelen voor een herfsttafereeltje. De kaarsjes kunnen weer aan en de warmere truien, sjaals en dekentjes komen weer tevoorschijn, lekker cozy! 🥰🍂 

 

De lente vind ik mooi, omdat dan weer alles gaat groeien. Ik vind het heel mooi dat het leven na de winter dan weer opnieuw begint. De eerste nestjes van de meerkoeten in de sloot en steeds weer kijken of de eitjes al uitgebroed zijn! En nieuwe zaadjes planten. Ik word er helemaal vrolijk en positief van!🌷🌻

Reputatie 4
Badge +3

Ik houd enorm van de lente !! De zomer is te warm voor mij, ik houd minder van het hete weer. De winter is nét te koud en de herfst is te nat… 😂 

Alles tussen de 18/22 graden is voor mij perfectie. 

Reputatie 6
Badge +7

Voor mij denk ik herfst en lente. Zomer ook leuk maar boven de 25 graden is het voor mij te warm. Vooral in de bergen met herfst is heel mooi!

Reputatie 3
Badge +7

Ik vind de warmte in de zomer leuk maar haat alle vrolijke mensen buiten 😀

Reputatie 4
Badge +2

Mijn lievelingsmaand is de WINTER!.

Eigenlijk alleen maand december is mijn lievelingsmaand. 

5 dec gezelligheid met cadeaus, (chocolade)pepernoten, Chocolade letters, Marsepein, enz!

7 dec mijn oma is jarig.

18 dec ben ik jarig. Grootste cadeau wat kan geven is pak dikke laag sneeuw!

25&26 dec gezelligheid met familie, kerstboom, lekkere eten, cadeaus (doen ik niet altijd), met hopelijk sneeuw dat hoort😟!

31 dec oud en nieuw! Wel met vuurwerk🍾🎇 anders is oud en nieuw  SAAI!!! 

 

Reputatie 7
Badge +11

Mijn lievelingsmaand is de WINTER!.

Eigenlijk alleen maand december is mijn lievelingsmaand. 

5 dec gezelligheid met cadeaus, (chocolade)pepernoten, Chocolade letters, Marsepein, enz!

7 dec mijn oma is jarig.

18 dec ben ik jarig. Grootste cadeau wat kan geven is pak dikke laag sneeuw!

25&26 dec gezelligheid met familie, kerstboom, lekkere eten, cadeaus (doen ik niet altijd), met hopelijk sneeuw dat hoort😟!

31 dec oud en nieuw! Wel met vuurwerk🍾🎇 anders is oud en nieuw  SAAI!!! 

 

Ik vind 5 december wat minder. Tuurlijk het is leuk en gezellig Sinterklaas, maar ik ben twee dagen daarvoor jarig… Vroeger had ik vaak het geluk dat het toen zelfs nog sneeuwde.

Vond die Sinterklaasgekte zó vroeg vroeger al niet super omdat sommige familieleden mijn verjaardag zowat vergaten, ook om andere redenen. 

25 & 26 december vind ik dan wel leuk in verband met het knusse gevoel en eventueel sneeuw. Kou vind ik fijn, kan ik alleen gevoelsmatig niet goed tegen.

31 december kan ik van mijn part skippen behalve de verjaardag van mijn zus dan, maar ik vind vuurwerk helemaal niks, krijg er constant heftige schrikreacties van, al vanaf jongs af aan.

Reputatie 4
Badge +3

De zomer ivm het lekkere weer en de activiteiten die je kunt zien en doen.

Reputatie 5
Badge +6

Alles behalve de winter, winter is mooi wanneer je op de ski's of snowboard bent anders niet.

Vind het een stuk gezelliger dan, mensen zijn dan ook veel meer open en relaxed, maar misschien komt dat dan ook weer door mij om dat ik relaxed ben.

RELAX BRUH!

Reputatie 3
Badge +4

lente is toch wel mijn favorite niet te warm en niet te koud alles gaat weer in laven mooi kleurijk 

Reageer