Skip to main content
Charlotte
Genius
November 2, 2023

Welk seizoen vind jij het mooiste?

• November 2, 2023
  • 15 reacties
  • 159 × bekeken

Ik hou eigenlijk wel van alle seizoenen. Het brengt verandering en blijft daardoor leuk hoe de natuur zo weer veranderd.  Ook altijd fijn om van zomer naar winter kleding weer te veranderen. 

In de winter heerlijk chocomel met slagrom en marsmellows! En in de zomer heerlijk een koude frappuchino bij de mc nom nom :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Moderator
November 3, 2023

Mijn lievelingsmaand is de WINTER!.

Eigenlijk alleen maand december is mijn lievelingsmaand. 

5 dec gezelligheid met cadeaus, (chocolade)pepernoten, Chocolade letters, Marsepein, enz!

7 dec mijn oma is jarig.

18 dec ben ik jarig. Grootste cadeau wat kan geven is pak dikke laag sneeuw!

25&26 dec gezelligheid met familie, kerstboom, lekkere eten, cadeaus (doen ik niet altijd), met hopelijk sneeuw dat hoort😟!

31 dec oud en nieuw! Wel met vuurwerk🍾🎇 anders is oud en nieuw  SAAI!!! 

The Ineffable Bookworm
Myth
November 17, 2023

Mijn lievelingsmaand is de WINTER!.

Eigenlijk alleen maand december is mijn lievelingsmaand. 

5 dec gezelligheid met cadeaus, (chocolade)pepernoten, Chocolade letters, Marsepein, enz!

7 dec mijn oma is jarig.

18 dec ben ik jarig. Grootste cadeau wat kan geven is pak dikke laag sneeuw!

25&26 dec gezelligheid met familie, kerstboom, lekkere eten, cadeaus (doen ik niet altijd), met hopelijk sneeuw dat hoort😟!

31 dec oud en nieuw! Wel met vuurwerk🍾🎇 anders is oud en nieuw  SAAI!!! 

Ik vind 5 december wat minder. Tuurlijk het is leuk en gezellig Sinterklaas, maar ik ben twee dagen daarvoor jarig… Vroeger had ik vaak het geluk dat het toen zelfs nog sneeuwde.

Vond die Sinterklaasgekte zó vroeg vroeger al niet super omdat sommige familieleden mijn verjaardag zowat vergaten, ook om andere redenen. 

25 & 26 december vind ik dan wel leuk in verband met het knusse gevoel en eventueel sneeuw. Kou vind ik fijn, kan ik alleen gevoelsmatig niet goed tegen.

31 december kan ik van mijn part skippen behalve de verjaardag van mijn zus dan, maar ik vind vuurwerk helemaal niks, krijg er constant heftige schrikreacties van, al vanaf jongs af aan.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Hero
November 21, 2023

De zomer ivm het lekkere weer en de activiteiten die je kunt zien en doen.

Brandon
RooOObert Trompettist
Guru
December 3, 2023

Alles behalve de winter, winter is mooi wanneer je op de ski's of snowboard bent anders niet.

Vind het een stuk gezelliger dan, mensen zijn dan ook veel meer open en relaxed, maar misschien komt dat dan ook weer door mij om dat ik relaxed ben.

RELAX BRUH!

Ryan97
Legend
December 8, 2023

lente is toch wel mijn favorite niet te warm en niet te koud alles gaat weer in laven mooi kleurijk 

Rise like a Phoenix