Wat is jou lompste ziekenhuis verhaal?

  • 4 November 2023
  • 4 reacties
  • 77 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Nou ik heb nog wel een mooie!

Toen ik jong was, zat ik nog beneden in mijn pyama en mijn pa wilde dat ik ging omkleden naar normale kleding. Dus hij trok aan mijn arm zodat ik naar boven zou gaan. En ik wilde beneden blijven dus ik trok terug. En toen schoot me arm uit de kom...🥹.

Dus moest ik uit eindelijk naar de huisartsenpost met mam haha! Daar werd mijn arm goed gedraaid en eind goed al goed!


4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wel een grappig verhaal toen ik werd geboren.

 

Mijn ouders werden weg gestuurd omdat ik niet snel opweg was, dus die moesten volgende ochtend maar terug komen. Uiteindelijk mochten ze toch blijven. Want ik was snel. Anders was ik waarschijnlijk in de auto geboren want ze zouden de spits niet halen

Reputatie 7
Badge +11

Ben als jong kind zijnde van de trap gevallen van boven naar beneden met teveel videokoffers en kwam met mijn hoofd tegen de muur, overal bloed en een gapend gat in mijn voorhoofd. Mijn moeder was boven met mijn jongere zusje in de weer en kwam in paniek naar beneden. Buren hebben mij met theedoek en al naar het ziekenhuis gebracht, ze kwamen echt net van vakantie. Maar ja dus in het ziekenhuis gelegen, vader werd opgebeld en kwam in alle haast uit werk. Wilde geen hechtingen dus kreeg een grote pleister.

 

In 2015 kreeg ik een grote operatie aan mijn linkerbeen (duurde 3, 4 uur, en maanden aan revalidatie) maar de doktoren waren kneuzen en zijn te diep in mijn kuitspier gegaan. 

Reputatie 4
Badge +3

Haha leuk verhaal Charlotte.

Ik heb er 1 die niet in het ziekenhuis is wel bij de dokter.

Tijdens een voetbalwedstrijd werd ik met de noppen van een tegenstander in m'n gezicht geraakt beetje ongelukkig. Wel wat last daarvan maar uiteindelijk uitgespeeld. Na de wedstrijd werd tegen mij verteld dat ik bloedde dus ik dacht mijn neus maar dat was niet zo. Bij mijn oog bloedde het en daar was een snee dus net onder mijn wenkbrauw. Als ik m'n oog sloot zag je die dikke snee open juist bijna niet. Toen we bij de dokter waren moest het gehecht worden maar dat deed geen pijn. Juist iets wat je normaal nooit ziet of hoort haha maar ja ook eind goed al goed.

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb toen ik kind was een blokje van Playmobil in mijn neus gestopt op kerstavond. dat was niet zo handig want ik moest meteen naar de huisarts om die met een pincet uit mijn neus te laten halen. heb nog steeds medelijden met het bezoek wat toen bij ons was. Gelukkig konden ze nog net met die pincet het blokje pakken. Ik wil niet weten wat er anders had moeten gebeuren😅

Reageer