wat is je lievelingsbloem

  • 9 April 2024
  • 6 reacties
  • 59 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Halloe

ik ben een bloemist en in de zaak zie ik vaak dat ze hun partner hun favoriete bloem geven. En mijn vraag is wat is jullie favoriete bloem? Mijn favoriete bloem is de chrysant:)

 

groetjes


6 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ik hou heel erg van zonnebloemen en wildflowers!! 

Reputatie 5
Badge +5

Wat een leuk beroep! Ik heb niet per sé een favoriet, maar houd van kleur. Voor in de tuin vind ik Hortensia's erg mooi. Meestal koop ik zo'n gemixt boeket. Ik vind rozen ook erg mooi, of margrietjes, zonnebloemen, hyacint en tulpen.

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb toevallig in een bloemenzaak bij mij in het dorp een maatschappelijke stage gelopen toen ik nog op de middelbare zat. Ik mocht boeketjes maken van overgebleven bloemen die anders weggegooid zouden worden (heb er volgens mij nog foto's van ergens), ik mocht bloemen buitenzetten, bloemen uit de koeling halen en schoonmaken. 

Toen ik een langdurige operatie onderging waarvan ik maanden moest revalideren gedurende die tijd écht net ná die stage, hebben ze mij een vaasje gestuurd met mijn favoriete kleur bloemen.

Helaas weet ik sinds kort dat deze bloemenzaak nu gaat verhuizen of iets, zó jammer…

 

Anyway mijn favoriete bloem zijn onder andere een roos, klaproos en bloesem. 

Reputatie 5
Badge +5

mijn favoriete bloem is een iris, dat is ook mijn naam dus heb ik gewoon besloten dat dat mijn favoriet is xD daarnaast vind ik rode rozen met gipskruid ook erg mooi!

Reputatie 2
Badge +3

Ik hou erg van rozen. Mooi, sierlijk en romantisch, maar ook gevaarlijk als we het hebben over de doorns. Ik vind het een mooie omschrijving van het leven. Het leven kan mooi en fleurig maar ook pijnlijk. Dat hoort er ook bij 🤗

Reputatie 3
Badge +5

mijn favoriet is zeker de gebra (germini) 

Reageer