Wanneer je ongelukkig valt en een groot deel van je grote teenagel afscheurt

  • 23 February 2024
  • 2 reacties
  • 37 × bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Soms ben ik ook echt een kluns. Ik wilde weglopen van m'n kledingkast op de gang terug naar m'n kamer. Niks aan de hand zou je zeggen, toch?

Nou, ik heb dus niet uit m'n doppen gekeken (was moe van gisteren, liep te dromen) en viel over de openstaande deur van de wasmachine…

Grote teenagel is hierbij dubbelgeklapt waardoor er een groot stuk links is afgescheurd. Ik verging van de pijn toen ik de trap af kwam zetten mezelf van de pijn verbijtend, want schijnbaar zit er een klein maar vernijnig deel vast in mijn huid nu. 

Godzijdank is het levende deel niet doorgescheurd anders was ik wel ff verder van huis geweest. 

Gelukkig dat mijn pa thuis was want ik liep helemaal te shaken. 

Echt lekker gaan lopen zit er voorlopig niet in en dan heb ik binnenkort weer drie dagen dat ik moet werken waarbij ik moet lopen. Top dit.

Ik ga voortaan echt vragen of die wasmachinedeur enigzins dicht kan.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 6

Klinkt als een pijnlijke ervaring waar je niet meteen van kon genieten... Veel beterschap toegewenst! Ik duim voor je! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +11

Klinkt als een pijnlijke ervaring waar je niet meteen van kon genieten... Veel beterschap toegewenst! Ik duim voor je! 👍🏼

Was het ook en nee niet echt nee. In mijn val hoorde ik een soort van klikje (linkerteen kwam langs m'n rechterhiel) en voor ik het wist zat ik bovenaan de trap, de pijn wegslikkend.

Linkerteen ziet er niet uit nu en ik doe er constant een pleister omheen ter bescherming. 

Dankjewel, hoop ook dat het snel geneest