Skip to main content

Vriendschappen Omgeving Breda

• June 12, 2025
  • 1 reactie
  • 74 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hopelijk dit keer meer succes haha!

Mijn naam is Nick 20 jaar en woon in Breda. Ik ben opzoek naar wat meer vrienden om regelmatig mee af te spreken en leuke dingen mee te doen. Er voor elkaar zijn wanneer het nodig is!

Vind heel veel activiteiten leuk om te doen dus dit moet geen probleem zijn in mijn ogen.

Hopelijk tot snel,

Groetjes Nick

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Olreimer
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • June 22, 2025

Hey Nick ik ben Abel ik kom ook uit Noord-Brabant niet zo heel ver van Breda.. Uit schoenlapperslaand, dan weet je denk ik wel waar.. ;p Nee maar ff zonder grappen, dat is eigenlijk precies waar ik ook op zoek naar ben. Ik heb zelf bijv. nogal sterke hobby’s/passies, maarja, niet uit arrogantie ofzo, quite the contrary ik probeer gewoon m’n bandbreedte uigestrekt te houden (oke beetje rare woordkeuzes..) en gewoon voor mensen open te staan. Want mijn hobby’s zijn wel zo specifiek.. En zoals ik in m’n bio heb staan ik wil dus precies dit, gewoon een vriendengroepje → daarin vriendschappen aangaan… Dus uhh,ja kijk maar wat ervan vindt ik heb wel mentale aandoeningen (schizofrenie, autisme) Bij mij is de schizofrenie vrij goed onder controle, af en toe nog wel erg wantrouwig en soms een beetje outlandish ideeen maar ik geef er niet teveel aan toe omdat ik waarde hecht aan structuur en discipline, autisme uit zich meer in een absolute haat naar onverwachts en/of hard geluid, bijv. vuurwerk. Ik draag dan ook vrijwel altijd een koptelefoon. Maar goed, in het geval dat dat geen problemen vormt in onze interactie hoor ik graag van je, man. Have a good one! Hopelijk tot snel! :)