Skip to main content
Niet meer actief
January 7, 2023

Vriendschap is very welkom!

• January 7, 2023
  • 18 reacties
  • 692 × bekeken

Hoi! 

Had nooit verwacht dat ik in deze positie zou staan. Maar hier ben ik dan. Bijna 30. Op zich alles prima op orde qua huis en baan. Maar sociaal gezien vrij weinig. Erg bewogen jaren achter de rug en kamp daardoor met een depressie. Daar zijn wat vriendschappen op spaak gelopen.. ook van mensen die héél belangrijk voor mij waren. Heb nog zeker wel vriendinnen, maar merk wel dat ik wat app maatjes of wandelmaatjes of bios of whatever(!) mis. Voel me erg vaak eenzaam. Terwijl ik niet per sé alleen ben. Gek gevoel!

Anyways. Als er meiden zijn die zeggen... ik snap je zo goed! Ik kom graag met je in contact. Ik spreek niet veel af momenteel door én veel werken en.. tja.. het levennnn. Maar ooit wel weer. En via de app kan je soms ook de mooiste vriendschappen opbouwen die voor het leven blijven! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

Legend
January 16, 2023

@Tayyyy Ook ik heb discord toegevoegd, DansendeWandelaar. Voeg me gerust toe, ik moet later even verder uitzoeken hoe dit precies werkt

Niet meer actief
January 18, 2023

@MulanPoca @DansendeWandelaar  @Tayyyy Ik weet niet of er al een appgroep is aangemaakt maar ik heb ook wel interesse! Ik herken mezelf wel in de verhalen die ik hier lees.

Mijn Discord tag is Immie#4176. Voel je vrij om me toe te voegen, dan kan ik mijn nummer sturen. :) 

January 18, 2023

Ik herken mij ook ontzettend in je/jullie verhalen. Ben alleen een stukje jonger (22 jaar). Weet niet of dat een 'probleem' is....

Legend
January 18, 2023

Ik herken mij ook ontzettend in je/jullie verhalen. Ben alleen een stukje jonger (22 jaar). Weet niet of dat een 'probleem' is....

Wat mij betreft mag je er wel bij. 

January 18, 2023

Wat mij betreft mag je er wel bij. 

Vind de rest dat ook oké?

MulanPocaAuteur
Niet meer actief
February 11, 2023

Sorry meiden. Ik vergat compleet te reageren. Ik zal discord uitzoeken.  Heb wel een account geloof ik. Ik kijk hier vandaag naar. Fijn dat jullie het onderling vast opgepakt hebben! 

Mies23
Socializer
February 16, 2023

Ik herken me ook zo erg in de verhalen die jullie vertellen. Ik ben bijna 23 maar zou ik er ook bij mogen?

Yanisse
Legend
March 2, 2023

Hoihoi, ik herken me ook in jullie verhalen. Ben bijna 24 en op sociaal gebied gebeurt er vrij weinig. Ik zou het leuk vinden om ook toegevoegd te worden aan de appgroep. Mijn discord is Yanisse#6139