vrienden gezocht: Zinnia, 22 jaar

  • 18 March 2024
  • 2 reacties
  • 94 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey allemaal!

Ik ben Zinnia. Ik ben 22 jaar en woon vlak bij Zutphen met mijn kat Max.

Kleuren, lezen, schrijven en dingen onderzoeken (zoals planten en psychologie) zijn mijn grootste hobbies.

Door mijn chronische vermoeidheid is het soms lastig om de deur uit te gaan, en is mijn sociale energie soms laag. Als ik wel het huis uit ga zijn planten winkels en kringlopen mijn favoriete plekken. Een klein stukje wandelen in de buurt vind ik ook erg leuk.

Ik heb een best verleden achter de rug waardoor ik trauma triggers heb (bijvoorbeeld de kleur rood) Waar ik niet goed tegen kan, en herbelevingen van kan krijgen. 

Ik ben best een extravert persoon. Het lijkt het me erg leuk om iemand te hebben waarmee ik kan appen of video bellen, en soms mee af kan spreken als je dichtbij genoeg woont. 

Als dat je wat lijkt hoor ik graag van je, hier of op discord :).

Veel liefs,

Zinnia


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Welkom Zinnia,

 

Mooi dat je leuke maar ook waar je niet goed tegen kan hebt opgeschreven.

Helaas woon ik zelf niet in de buurt. Maar mocht je zin hebben om met mij te praten kan dat en wellicht later via video bellen. Stuur maar een privé bericht.

 

Je begint over Discord. Maar weet je dat Join Us een Discord groep heeft?

 

Groetjes, Yannick

Reputatie 2
Badge +2

Welkom Zinnia,

 

Mooi dat je leuke maar ook waar je niet goed tegen kan hebt opgeschreven.

Helaas woon ik zelf niet in de buurt. Maar mocht je zin hebben om met mij te praten kan dat en wellicht later via video bellen. Stuur maar een privé bericht.

 

Je begint over Discord. Maar weet je dat Join Us een Discord groep heeft?

 

Groetjes, Yannick

Hey! 

Dankje. En ja weet ik, daarom zei ik het :).

Reageer