verveel me

  • 16 April 2024
  • 4 reacties
  • 91 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallootjes

geen idee waar ik deze topic over ga schrijven want ik verveel me heel erg namelijk. Maar hoe is het met jullie allemaal? Met mij gaat wel redelijk goed. Ik vind het op dit moment en ook andere momenten moeilijk om met mensen te praten ik ben een beetje wat gesloter geworden waarbij ik soms vaak niet weet waarom. Maar het lijkt me wel weer leuk om mensen te leren kennen.

dus verveel je je nu toevallig ook en wil je met iemand praten stuur me gerust een bericht.

 

groetjes 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hallootjes

geen idee waar ik deze topic over ga schrijven want ik verveel me heel erg namelijk. Maar hoe is het met jullie allemaal? Met mij gaat wel redelijk goed. Ik vind het op dit moment en ook andere momenten moeilijk om met mensen te praten ik ben een beetje wat gesloter geworden waarbij ik soms vaak niet weet waarom. Maar het lijkt me wel weer leuk om mensen te leren kennen.

dus verveel je je nu toevallig ook en wil je met iemand praten stuur me gerust een bericht.

 

groetjes 

Ik voel je yuri

@Chrisje2233 fijn dat ik dan niet de enigste ben die dit heeft

Reputatie 4
Badge +4

@Chrisje2233 fijn dat ik dan niet de enigste ben die dit heeft

Wil best wel met je praten 

Reputatie 4
Badge +5

Ik snap je heel goed! Ik heb ook regelmatig periodes dat ik gesloten ben en dan is het enorm lastig om contact te zoeken en ook te onderhouden met mensen. Als je wil praten mag je altijd een berichtje sturen ^^

Reageer