Hallo allemaal!
Ik zit eraan te denken om deze community te verlaten. Het is fijn om te zien dat veel mensen bepaalde dingen herkennen en voor je open staan door te chatten, maar ik merk dat ik ergens wat mis. Wat ik vooral mis, is het stukje spontaniteit. Heb laatst bijvoorbeeld, in een groep, een topic geplaatst om te kijken wie ervoor open staat om gewoon eens gezellig in het echt af te spreken. Er kwamen heel veel comments, maar toen ik met de datumprikker kwam, reageerde er maar één persoon. Dit soort dingen maken mij gewoon een beetje moe. Ik heb het gevoel dat ik op sommige vlakken te veel geef en ik toch op een andere lijn sta dan ik in eerste instantie dacht. Ik zit liever niet op Join Us om weken of maanden met mensen te chatten en daarna elkaar niet meer te contacteren of pas te zien. Heb het al heel vaak meegemaakt dat ik heel lang met iemand chat en het daarna doodvalt en dat werkt ook niet echt motiverend. Het voelt een beetje als tijdverspilling, omdat je erachter bent gekomen dat je diegene toch niet zo leuk vind of andersom. Ergens ook belachelijk, want je kunt pas iemand leren kennen door met elkaar te communiceren en dat kan ook zeker anders lopen. Dus is het alleen maar goed om te beginnen met conversaties, maar toch voelt het als tijdverspilling.
Ben even benieuwd. Wie herkent dit ook?