Skip to main content

Uitstelgedrag

• 17 december 2024
  • 2 reacties
  • 21 × bekeken

Eva011
Forum|alt.badge.img+6

Iedereen kent die klusjes waar je geen zin in hebt: je was opvouwen, die ene factuur betalen of eindelijk je pasfoto laten maken. Wat stel jij al weken (of maanden) uit? En hoeveel reminders heb je nodig voor je er écht iets aan doet? Persoonlijk ben ik al weken het opruimen van mijn kamer aan het uitstellen en echt al maanden het uitzoeken van mijn kast. Echt een luxe probleem maar ik heb echt te veel kleren, ik heb zelfs het punt bereikt dat ik elke week gewoon dezelfde paar dingen aan doe en ik heb geen idee meer wat er verder allemaal in die kast ligt  🫠

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 17 december 2024

wat ik uitstel(of eigenlijk mag ik het zo niet eens meer noemen zo lang stel ik het dus al uit😅): was opvouwen, kamer opruimen, dweilen, stofzuigen, badkamer poetsen. 

dingen die verder nog wel lukken zijn douchen, tanden poetsen, schone kleren aantrekken, post openen

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • 84 reacties
  • 17 december 2024
Mace schreef:

wat ik uitstel(of eigenlijk mag ik het zo niet eens meer noemen zo lang stel ik het dus al uit😅): was opvouwen, kamer opruimen, dweilen, stofzuigen, badkamer poetsen. 

dingen die verder nog wel lukken zijn douchen, tanden poetsen, schone kleren aantrekken, post openen

Heel herkenbaar dit allemaal hahahahah

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen