struggles met stage/werken

  • 8 February 2024
  • 1 reactie
  • 71 × bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Misschien klinkt het voor de een super stom en voor de ander ook wel herkenbaar…. No idea!

Maandag begin ik aan mijn afstudeerstage van 5 maand en ik zie er zo tegen op.

Na vorige ervaringen met stage weet ik dat het weer zo vermoeiend gaat zijn voor mij. Zeker de eerste paar weken moet ik zo erg wennen dat ik van 9 tot 5 daar zit. Ik vind het wel leuk wat ik doe, maar zodra het mij wordt verplicht dat ik van 9 tot 5 daaraan bezig moet is alle plezier weg. 

Na de werkdag ben ik ook helemaal gesloopt en wil ik niks anders dan in bed liggen… Maar dat voelt dan weer als verspilling van vrije tijd. 

Ik weet niet precies waar dit vandaan komt of hoe dit komt maar het is gewoon niks voor mij. Als ik klaar ben met afstuderen zou ik graag parttime willen werken denk ik. 

Anyways ik wou dit gewoon even kwijt ergens!

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi Iris, ik herken wat je zegt. Onderandere door mijn SLE, autisme, ADHD en nog veel meer dingen die ik nu niet ga benoemen want anders ben ik morgen nog niet klaar 😝, ben ik ook niet volledig belastbaar ondanks dat ik 40u per week moet stagelopen. Ik merk ook dat ik het zwaar vind, zeker nu ik ruim 2,5 uur reis tijd heb per dag. Ik ben daarom ook erg blij dat ik regelmatig thuis kan werken (in iedergeval 1x per week). 

Ik probeer op de vrijdagen (mijn vaste thuis werkdag) een beetje bij te tanken zodat ik in het weekend weer leuke dingen kan doen. Misschien kan je dat ook proberen als je baas dat toestaat?