Skip to main content

struggles en feelings, whatsapp groep join us buitengesloten voelen

• February 3, 2026
  • 3 reacties
  • 25 × bekeken

Lucario
Forum|alt.badge.img+3

Hoi,

Ik zit lang op whatsapp groep join us en nu merk ik laatste tijd en nu valt het op dat ik buitensluit. Ik vertel wat gebeurt,

Ik stuurde bericht met afmelden voor ontmoeting op plaats met gezondheid reden. Drie deelnemers reageren mij wel maar begeleiding en vrijwilliger reageren niet en dat voelt negeren, hij heeft op ander deelnemer die afmelden vorig keer wel gereageerd. Ik dacht misschien heeft hij druk maar dan zie ik dat hij gelezen hebben en op andere deelnemers reageren. Dus begeleiding complimenten deelnemer en legt uit. Ik voelde dat ik deelnemer wil compliment geven en bedankt mij niet en antwoord alleen op begeleiding.

Ik wacht tot morgen hoe het gaat en ik stuur privebericht naar begeleiding van join us.

Ik twijfelde of het mee te maken met opdracht want we moesten zelf voorbereiden wat we gaan doen op join us online maar het is wel raar wat gebeurt.

Ik hoop dat iemand kan ervaring delen of tips geven en dat zou fijn zijn.

Groetjes,

Lucario

3 reacties

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • February 3, 2026

Hoi Lucario,

Vervelend om te horen heb je met de desbetreffende vrijwilliger al contact opgenomen telefonisch door hem haar te bellen?

Lucario
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • February 3, 2026

Hoi Lucario,

Vervelend om te horen heb je met de desbetreffende vrijwilliger al contact opgenomen telefonisch door hem haar te bellen?

Nee, ik wacht tot morgen om te kijken hoe het gaat. Bedankt 

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • February 3, 2026

Hoi Lucario,

Nee, ik wacht tot morgen om te kijken hoe het gaat. Bedankt 

Is goed sterkte en ook vervelend dat de andere zo vervelend reageerde van je online groep.