Skip to main content

Stop De Eenzaamheid -.-“

Sinds gisteren 2 dagen geleden ga ik door een break up. Ik heb moeite met mijn leven back on track te krijgen omdat ik dit vooral niet had zien aankomen. Ik heb alles om me heen laten vallen voor deze persoon. En toen raakte ik alleen. Een van de redenen dat ik hier nu ook op zit. 

Het leek me leuk om een whatsapp groep te maken met iedereen uit omgeving Breda. die zich eenzaam voelt zijn verhaal eventueel wilt doen en nieuwe connecties wilt maken.

let me know wat je hiervan vind. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 30 maart 2022

Is omgeving Den Bosch ook welkom?

• Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 30 maart 2022

Ja ofcourse! 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 30 maart 2022
DownToEarth schreef:

Ja ofcourse! 

Dan lijkt t me heel leukk 

heel veel sterkte met je break Up 🥺 je mag me altijd berichten

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 30 maart 2022

Hey @DownToEarth, welkom op de Join Us Community en in deze gezellige groep! Wat vervelend zeg dat je nu door zo'n diep dal gaat. Super goed dat je hier iets aan doet door contact te zoeken met anderen.

Misschien kan je ons vertellen of je hobby's of andere interesses hebt? Dan kunnen members met dezelfde interesses je makkelijker vinden en is contact met anderen zoeken ook makkelijker. 😊

Ik hoop dat je snel wat leuke contacten opdoet!

• Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 30 maart 2022

Ik vind het leuk om te reizen en dansen. Vind het heel moeilijk om te bepalen wat ik leuk vind omdat ik mexelf totaal kwijt ben geraakt en geluk uit andere haal en niet mezelf

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 30 maart 2022

Heeyy @DownToEarth, welkom!

Vervelend dat je net een break up hebt. I know how it feels. Een break up kan ook een begin zijn voor iets nieuws. Al klinkt dat nu misschien best gek, maar tijd heelt wonden. Mij is het gelukt om weer bovenop te komen na een relatiebreuk. Ook al ken ik je niet, ik heb alle vertrouwen dat het jou ook gaat lukken! 

• Rookie
  • 1 reactie
  • 10 april 2022

Heey,

ik ken je gevoel helaas maar al te goed. Ik kom ook uit Breda en mocht je nog mensen in je app groepje toe willen voegen, houd ik mij graag aanbevolen!

groetjes 

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 11 april 2022

Hey Hey @DownToEarth

Welkom, en wat vervelend dat je door een breakup gaat. Ik denk dat veel van ons het heel erg goed kennen, en daarom is het zo goed dat je het hier hebt aangekaart! Als je er ooit over wilt praten mag je me ook een prive berichtje sturen. 

Groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 24 april 2022

Hey herkenbaar wat je zegt, vooral het gedeelte dat je veel mensen uit het oog bent verloren door de relatie. 
Ik ga door hetzelfde heen en wetende dat je dingen moet ondernemen en afleiding moet zoeken om om te kunnen gaan met dat gevoel is lastig als je alleen bent. Ik kom ook uit de buurt van Breda en als je zin hebt om dingen te doen, terrasje pakken of iets simpels als een wandeling dan ben ik in de buurt! Ook al kan dat moeilijk zijn en voel je die behoefte niet, het is wel goed en kan zeker helpen! Heel veel sterkte 🌺

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 2 mei 2022

Hi Down to Earth!

Ik ben blij om iemand tegen te komen die in dezelfde situatie zit als mij (of hoewel niet blij voor jou dat je hier doorheen gaat, maar je snapt wat ik bedoel). 2 weken geleden heeft mijn vriend waarmee ik 6 jaar samen was onze relatie beëindigt, totaal onverwachts. Hierdoor voel ik mij erg alleen. Ik kom zelf ook uit een dorpje vlakbij Breda. Deze Whatsapp groep lijkt me een heel goed idee! Stuur me gerust een berichtje voor mijn nummer. Mijn hobby's voor mijn break up waren sporten en leuke dingen doen met mijn vriend. Alleen omdat ik nu door een erg zware tijd ga na mijn break up vind ik het moeilijk om nog plezier te halen uit dingen.

Groetjes

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 162 reacties
  • 21 oktober 2022
DownToEarth schreef:

Sinds gisteren 2 dagen geleden ga ik door een break up. Ik heb moeite met mijn leven back on track te krijgen omdat ik dit vooral niet had zien aankomen. Ik heb alles om me heen laten vallen voor deze persoon. En toen raakte ik alleen. Een van de redenen dat ik hier nu ook op zit. 

Het leek me leuk om een whatsapp groep te maken met iedereen uit omgeving Breda. die zich eenzaam voelt zijn verhaal eventueel wilt doen en nieuwe connecties wilt maken.

let me know wat je hiervan vind. 

Omgeving Oss ook welkom?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen