[Relatie] Geen idee wat ik nu moet voelen

  • 27 November 2023
  • 4 reacties
  • 240 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoii Iedereen!

Ik zit even flink in de knoop over wat ik nu moet in de huidige situatie van mijn relatie. Sinds enkele dagen geleden gaat het wat minder. Zo wel met mij als met mijn vriendin. 

Nu heb ik laatst een paar ondervindingen gedaan dat ze bijvoorbeeld paar keer heeft gelogen over bepaalde dingen die soms wat buiten de beugel gingen. Maar goed.. ik ben van mening dat mensen een tweede kans verdienen.. of derde.. of vierde. Anyhow!

Ze negeert steeds vaker het feit dat ik zeg dat ik van haar hou. En zoals logisch doet dit pijn. We zijn gister naar een concert geweest en de spark bleek even terug te zijn. Maar vandaag wist ze opeens niet meer of ze van me hield.

Ik ben een persoon van hoop en kansen. Maar denken jullie dat dit teveel hoop is? Ik voel me al heel vaak alleen, en zij is momenteel een van de weinige redenen naast werk dat ik naar buiten kom. 

 

Lots of hugs, 
 me


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Lastige situatie maar wat bij mij werkt, is erover praten. Zelf heb ik 4,5 jaar een relatie en praten is echt de key tot succes. Als je met dingen blijft lopen is het vaak een op stapeling van dingen.

 

Veel liefde gewenst! 

Reputatie 1
Badge +2

Hey man het spijt me dat je hier in zit, klinkt heel zwaar 🙁 Als ik het zo lees ben je op zoek naar een second opinion of je te veel hoop houdt voor iemand die je al veel kansen hebt gegeven, maar waarvan het lijkt dat ze niet meer van je houdt. Klopt dat een beetje? Zou je wat meer kunnen vertellen over jullie relatie tot nu toe?

Reputatie 2
Badge +3

Hee peeps, mocht je interesse hebben in het vervolg, hier is het:

Het is toch uit gegaan. En ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee. Ze besloot het uit te maken via Snapchat. En nader inzien, ik wist ook niet of ik nog samen wou zijn. Ze is 3 keer vreemd gegaan & hield weinig tot geen rekening met mij terwijl ik dat wel bij haar deed. 

Communicatie is belangrijk, maar het moet van beide kanten komen. Cheers :)

 

Reputatie 1
Badge +2

Hee peeps, mocht je interesse hebben in het vervolg, hier is het:

Het is toch uit gegaan. En ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee. Ze besloot het uit te maken via Snapchat. En nader inzien, ik wist ook niet of ik nog samen wou zijn. Ze is 3 keer vreemd gegaan & hield weinig tot geen rekening met mij terwijl ik dat wel bij haar deed. 

Communicatie is belangrijk, maar het moet van beide kanten komen. Cheers :)

 

Fijn om te horen dat je er niet zo'n moeite mee hebt. En ook goed dat je inziet dat het van beide kanten moet komen. Dat je iemand van hoop en kansen bent heb ik respect voor, en tegelijkertijd moet je ergens de grens stellen.

 

Cheers terug Uthorim 👍

Reageer