Hi allemaal, na meerdere keren op Join Us terecht te zijn gekomen, toch maar de stap gezet om een account aan te maken. Ik ben niet het type dat op internet op de voorgrond wil treden, al heb ik dat even naast me neergelegd nu ik lees hoe fijn en respectvol iedereen hier met elkaar omgaat! Dit bericht is een hersenspinsel, dus waarschijnlijk lekker chaotisch opgebouwd!
Ik heb een aantal zware jaren achter de rug. Helaas ben ik erachter gekomen dat de mensen die ik om me heen had, niet meer aansluiten bij de persoon die ik nu ben.
Ik ben het type dat altijd klaar staat voor iedereen. Ik luister, adviseer of praat graag met je als je ergens mee zit. Ik heb wel vrienden, maar moet allemaal minstens een uur rijden om ze te zien, áls ze al tijd hebben.
Ik mis de hechte contacten. Die contacten waarin je het beste in elkaar naar boven haalt. Waar je ziet dat het iets minder gaat met iemand en waar je oprecht geïnteresseerd bent in hoe het met iemand gaat.
Helaas heb ik ook geen familie om op terug te vallen, dus voel ik me al lange tijd alleen. Ik wil weer gezellige dingen doen, en niet alleen leven om te werken.
Zelf ben ik 26 en ik kom uit Zwolle, maar vind ik reizen voor oprechte en leuke contacten geen probleem.
Ben jij ongeveer dezelfde leeftijd (20-30), ken je het beeld wat ik schets, en/of sta je gewoon open voor gezellige contacten? Stuur me gerust een bericht!! Alleen maar leuk!