Skip to main content

Hi allemaal, na meerdere keren op Join Us terecht te zijn gekomen, toch maar de stap gezet om een account aan te maken. Ik ben niet het type dat op internet op de voorgrond wil treden, al heb ik dat even naast me neergelegd nu ik lees hoe fijn en respectvol iedereen hier met elkaar omgaat! Dit bericht is een hersenspinsel, dus waarschijnlijk lekker chaotisch opgebouwd!

Ik heb een aantal zware jaren achter de rug. Helaas ben ik erachter gekomen dat de mensen die ik om me heen had, niet meer aansluiten bij de persoon die ik nu ben.

Ik ben het type dat altijd klaar staat voor iedereen. Ik luister, adviseer of praat graag met je als je ergens mee zit. Ik heb wel vrienden, maar moet allemaal minstens een uur rijden om ze te zien, áls ze al tijd hebben.

Ik mis de hechte contacten. Die contacten waarin je het beste in elkaar naar boven haalt. Waar je ziet dat het iets minder gaat met iemand en waar je oprecht geïnteresseerd bent in hoe het met iemand gaat.

Helaas heb ik ook geen familie om op terug te vallen, dus voel ik me al lange tijd alleen. Ik wil weer gezellige dingen doen, en niet alleen leven om te werken.

Zelf ben ik 26 en ik kom uit Zwolle, maar vind ik reizen voor oprechte en leuke contacten geen probleem.

Ben jij ongeveer dezelfde leeftijd (20-30), ken je het beeld wat ik schets, en/of sta je gewoon open voor gezellige contacten? Stuur me gerust een bericht!! Alleen maar leuk!

Hey JD

Welkom bij Join Us (community)

Wat super goed dat je na meerdere keren bij Join Us gekeken te hebben.

Om uit je comfortzone hebt gestapt om je aan te melden en hier een bericht te sturen.

Wellicht is Join Us discord iets makkelijker voor je om daar mensen in contact te komen?

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Iedereen kwijtgeraakt en daarnaast hulpbehoevend geworden. Ik wil best een gesprekje met je aan gaan en wat ervaringen uitwisselen. Stuur me maar een pb voor contact.

Hi JD, 

Wat goed dat je hebt aangemeld en de eerste stap hebt gezet. Welkom! Ik waardeer ook zeer je kwetsbaarheid die je laat zien in je bericht. Ik snap dat het zwaar op je dak kan vallen wanneer je er achter komt dat de mensen waar je eerst mee om ging nu misschien niet van de beste toegevoegde waarde zijn in je leven. 

Ik herken veel van je verhaal en in het maken van bepaalde keuzes vraag ik me soms af of het wel het juiste is geweest. Ik had bijvoorbeeld veel het gevoel dat contacten hebben beter was dan überhaupt geen contacten hebben ongeacht de kwaliteit. Naarmate ik ouder ben wil ik graag wat serieuzere contacten opbouwen waarin ik meer kan ‘levelen’. Dat is wel pittig moet ik zeggen aangezien het in de tussentijd wat eenzaam kan zijn. 

Ik wens je veel kracht toe en weet: Je bent nooit alleen al lijken de problemen zo groot. 

Groetjes

Hoi, ik kom ook uit Zwolle en herken delen van je verhaal. Wat zijn je hobby’s? Misschien dat we daar ook overeenkomsten kunnen vinden :)

Hey JD,

Wat goed en sterk dat je hier je verhaal deelt!

Ik herken me zeker in delen van je verhaal! Ook ik ben iemand die niet heel erg op de voorgrond is en ik ben ook opzoek naar mensen met wie ik een band op kan bouwen. 

Stuur me gerust een berichtje!

Groetjes, Esra

Hey, ik heb je berichtje gelezen! Hoe gaat het nu met je ? 

Groetjes Fleur