Skip to main content

onzichtbaar voelen

• July 2, 2026
  • 13 reacties
  • 216 × bekeken

Boostxr_yt
Forum|alt.badge.img+3

hebben jullie ook het gevoel dat overal waar je gaat iedereen over je heen kijkt of gewoon niet met je wilt praten. 

overal waar ik ga zie ik hetzelfde patroon. tientallen mensen die altijd maar met elkaar praten en ik zit overal alleen en niemand die me opzoekt om alleen hallo of zoiets te zeggen 

13 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • July 2, 2026

Yea same

Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • July 7, 2026

Same

xKitsunex
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • July 11, 2026

same

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • July 11, 2026

hebben jullie ook het gevoel dat overal waar je gaat iedereen over je heen kijkt of gewoon niet met je wilt praten. 

overal waar ik ga zie ik hetzelfde patroon. tientallen mensen die altijd maar met elkaar praten en ik zit overal alleen en niemand die me opzoekt om alleen hallo of zoiets te zeggen 

jep dat herken ik 100%

Boostxr_yt
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • July 11, 2026

Vervelend emily

Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • July 11, 2026

Same emily

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • July 11, 2026

Vervelend emily

ik weet alleen niet wat kan helpen, dus ik kan helaas geen tips of iets geven. Het enige dat ik altijd heb gemerkt is dat vrienden niet bestaan

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • July 12, 2026

Vervelend emily

ik weet alleen niet wat kan helpen, dus ik kan helaas geen tips of iets geven. Het enige dat ik altijd heb gemerkt is dat vrienden niet bestaan

Klopt

Heb zelf 1 vriend nu en nee geen relatie met hem maa is wel kinda cute maa zijn goed bevriend 

Boostxr_yt
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • July 12, 2026

Emily ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op discord

Julien
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • July 13, 2026

Hey, Welkom op de community!
Ik herken je woorden en merk dit persoonlijk ook regelmatig, het gevoel dat je niet word gezien.
Als je het leuk vind, mag je mij altijd een berichtje sturen om te praten.
Groetjes , Julien!

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • July 13, 2026

@Boostxr_yt 

Tegenwoordig is dat gevoel inderdaad wel sterk, vooral op stations of in wachtrijen soms.

Ik ga hiermee om meestal door met medereizigers soms gesprekken te starten door ze te complimenteren onder andere en vanuit daaruit een gesprek te starten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • July 14, 2026

Ik herken dit zeker. Ik ervaar dit ook vaak omdat ik niet echt in contact kom met anderen. Ik zit om deze reden ook op join us maar het heeft nog niet heel veel gebracht helaas. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • July 14, 2026

Same bram