onzeker

  • 4 June 2022
  • 4 reacties
  • 169 × bekeken

hi mensen ik ben nieuw maar ik voel me sins dat ik op de middelbaren zit erg onzeker over me uiterlijk. maar nu is het erger geworden door dat iemand de heltijd deed alsof ze me leuk vond en toen appte haar vriendje me opeens en scholden ze me uit met kanker enzo. hier door ben ik erg onzeker geworden over mezelf. Weet iemand iets om me te helpen of heeft iemand zo iets ook mee gemaakt? pls help me dan

alvast eernorm bedankt


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Vervelend dat je zo onzeker bent over je uiterlijk. 
 

Dat slaat gewoon helemaal nergens op wat hen doen,  het klinkt mij een beetje of dat vriendje extreem jaloers is. 
 

ik denk dat het niks met jou te maken heeft maar meer met hun 

Reputatie 3
Badge +3

Helemaal eens met wat Nick schrijft. Zulke reacties hebben vaak met jaloezie te maken. Kan dat ook kloppen? Heel rot voor jou maar ik hoop dat je toch snel gelooft dat dit niks met jou als persoon te maken heeft. Hen negeren is het beste. Laten merken dat je dit niet oké vindt. Sterkte! 

Reputatie 5
Badge +6

Tja ik ken het broer. Ik ben strontlelijk, misvormd en niet te redden. Sindsdien is er voor mij geen hoop meer.

Wat jij beschrijft is mij ook zo vaak gebeurd. Zodra he minder aantrekkelijk bent hebben mensen minder sympathie met je. Dat is wetenschappelijk bewezen. Uiterlijk bepaalt bijna alles van hoe men je acht. 

Het is harde realiteit kerel, maar denk gewoon over hoe zielig zij zijn. Je had hun erkenning nooit moeten willen hebben. Dat soort apathische, oppervlakkige, brutale, trotse en kille mensen worden zelf ook nooit blij op de lange termijn. Zij zijn hier de schurken, er is niks mis met jou omdat je er anders uitziet. Maar probeer niet te denken dat mensen je alleen op je karakter gaan beoordelen in het leven, zie het als een les. En wees altijd skeptisch als (vreemde) mensen oppeens poeslief tegen je gaan doen, dat is een oude oplichterstactiek.

PS.

Je bent nog jong, sommige mensen worden mooier met de jaren ;-)

Reputatie 7
Badge +10

Heee

 

Wat vervelend… Ik ben zelf tot de exstreeme gepest. Inmiddels kan ik er mee leven maar ben heel lang onzeker geweest.

Heb je wel een van een weerbaarheidstraing gehoord? is dat iets voor jou misschien? Je mag ook altijd een pb sturen als je even je verhaal kwijt wil =-)