Heyhey,
Na lang ontkennen en weg duwen van gevoelens is vorige week de bom bij mij gebarsten. Ik voel mee eenzaam. Moeilijk om het toe te geven maar het is waar. Vooral in de avonden en weekend voel ik me alleen. Corona (lockdown, afstand, minder mensen zien, alles online) was altijd mijn excuus om het gevoel te onderdrukken/weg te drukken. Nu Corona er niet meer is, kan ik mezelf niet meer voor de gek houden.
Ik ben een jongen van 22 jaar oud, bijna 23 en zoek iemand om mee te praten en/of af te spreken. Ik kom uit de provincie Friesland.
Ik ben van mezelf een sociaal persoon en vind om gaan met mensen en praten 1 van de leukste dingen die er zijn. Het onderhouden van deze contacten vind ik moeilijk; het gevoel dat het altijd van uit mij moet komen. Ik heb mensen waarmee ik om ga, maar heb het gevoel dat dit afbrokkelt.
Dingen die ik leuk vind om te doen zijn, wandelen, fietsen, films en series kijken (komedie of Scandinavisch) theater bezoeken, nieuwe plaatsen ontdekken en musea bezoeken.
Voel jij je aangesproken en heb je zin in een gesprek twijfel niet en stuur me een berichtje. Wie weet kunnen we dan binnenkort iets leuks gaan doen.