Skip to main content

niet lekker in je vel

• July 21, 2025
  • 6 reacties
  • 169 × bekeken

Hallo, 

voor degene die dit leest ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier neer moet zetten. Ik zit al een tijd niet zo lekker in mijn vel en ik zou het fijn vinden om gewoon met iemand te kletsen maar het gebeurt snel dat het contact stopt of dat het mis gaat en dat vind ik jammer. ookal doe ik wel mijn best misschien dat iemand zich hierin herkent? 

Groetjes Lizan :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 21, 2025

Hey Lizan!

T kan volgens mijn zijn dat ik jouw eerder gesproken heb jouw username komt mijn bekend voor. Als je is wil praten stuur mijn even een dmtje vind het naar om te horen dat je zo'n eenzaamheid ervaart dus het lijkt mijn heel gezellig om is t kletsen. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 22, 2025

Hey Lizan!

T kan volgens mijn zijn dat ik jouw eerder gesproken heb jouw username komt mijn bekend voor. Als je is wil praten stuur mijn even een dmtje vind het naar om te horen dat je zo'n eenzaamheid ervaart dus het lijkt mijn heel gezellig om is t kletsen.

Hoi Damian, heel goed dat je met lizan in contact wil komen. De prive berichten doen het weer op de community. Dus ik haal de laatste stukje van je tekst even weg. Mocht Lizan je nog niet via snap bericht gestuurd hebben kan ze je bereiken via prive.

• July 22, 2025

Hey Lizan!

Erg herkenbaar en heb hier zelf ook redelijk veel mee te maken, het is nogal vervelend dat de meeste contacten op ten duur verwateren. Mocht je eens willen praten mag je me altijd een privé berichtje sturen of chatten op Discord ik hoor graag van je!

• July 22, 2025

Hey Lizan!

Erg herkenbaar en heb hier zelf ook redelijk veel mee te maken, het is nogal vervelend dat de meeste contacten op ten duur verwateren. Mocht je eens willen praten mag je me altijd een privé berichtje sturen of chatten op Discord ik hoor graag van je!

hey lor ik zou het leuk vinden om met je in contact te komen maar ik heb helaas geen discord!!!

Groetjes

• July 22, 2025

Hey Lizan!

hey lor ik zou het leuk vinden om met je in contact te komen maar ik heb helaas geen discord!!!

Groetjes

Ik heb je een privé berichtje gestuurd! 

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hey Lizan!

Groetjes

Hoi Lizan, mocht je in de discord willen van JoinUs kan je deze link volgen: Zo join je onze Discord! | Join Us community je kan dan de stappen volgen om een account te maken, dit zie je duidelijk in deze link. In de discord is het vaak actief in de chat en zijn er regelmatig hangouts waar je aan mee kan doen, je kan gezellig mee bellen of lekker luisteren naar wat iedereen te vertellen heeft! Mocht je daar verder vragen over hebben, dan mag je die mij stellen in de reacties of via privebericht op de community. Groetjes Britt :)