Skip to main content

Moeite met mensen vertrouwen

• 1 april 2025
  • 7 reacties
  • 103 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Goedemorgen!

Wat ik de laatste tijd best wel gemerkt heb, is dat het lastig is om mensen in het algemeen te vertrouwen. Intenties kunnen blijkbaar ineens veranderen en dat gun ik niemand. Als we nou allemaal eens oprecht eerlijk zijn en hopelijk zo eerlijk naar onzelf als naar anderen, dan is de wereld al een stukje mooier. Ik ben klaar met het investeren in mensen die mij niet waard zijn.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 1 april 2025

Ik snap je gedachten.

Dat je geen zin meer hebt in energie te stoppen in bepaalde mensen.

Heb dan wel niet te maken met slechte intenties van iemand anders, maar wel met dat alles van mijn kant moet komen.

Met contact met mn vader moet alles van mijn kant komen, hij zoekt eigenlijk alleen maar als hij geholpen moet worden met iets

Verder bijna niks.

En dat kost veel moeite om daar in te investeren, en ben dat regelmatig wel zat

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 1 april 2025

Hey Patrick,

Dank je wel voor jouw reactie.

Ik doelde ook voornamelijk op dat veel van mijn kant moest komen en daardoor kwamen bepaalde connecties niet meer oprecht over.

Wat vervelend dat je dat zo ervaart en uiteraard begrijpelijk! Ik gun je meer

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 1 april 2025

Ja is jammer dat dat zo gaat en dat het niet meer goed aanvoelt.

Dat eenrichtingsverkeer wordt je moe van 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 1 april 2025

Hoi ​@Lisatje23, ik heb je topic titel aangepast en het in een andere categorie gezet

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 1 april 2025

Weet er alles van ik ga al niet meer iemand typen voor wat dan ook ze typen maar naar mij heb 0 gesprekken elke dag overleven helaas 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 1 april 2025

jaa ik heb hetzelfde met heel veel mensen…zou graag een keertje met iemand van hier willen afspreken, want hier lijken mensen wel eerlijker te zijn en ook echt moeite te willen doen..

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 863 reacties
  • 1 april 2025
Revan schreef:

jaa ik heb hetzelfde met heel veel mensen…zou graag een keertje met iemand van hier willen afspreken, want hier lijken mensen wel eerlijker te zijn en ook echt moeite te willen doen..

Wat een mooie kans zou zijn om jongeren hier te ontmoeten is onze aanstaande Community Day op 25 mei! Meer informatie hierover volgt nog maar ik zou zeggen SAVE THE DATE

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen