Skip to main content

mental health.

• April 15, 2025
  • 1 reactie
  • 112 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Ik heb wat post gemaakt hier en dit is misschien de meest lastige. 

ik wil ook niet als een aandacht zoeker zijn.

ik heb zelf een best wel heftig verleden dat niet hier in details ga vertellen maar het heeft met geloof en een onstabiele thuis te maken, in het verleden.  Het heeft met je zelf ontdekken op een wat latere leeftijd en je best wel eenzaam erdoor voelen en over hoe het is om te leven met een angststoornis, en met dissociëren.

maar wat ik wou vertellen was als iemand die beide heeft, door de situatie en later leeftijd ook eens van het LBGTQ is. Is het best wel lastig om mensen te leren kennen, ik ben altijd wel wat angstiger geweest, naar de buiten wereld en ook naar mensen.  Ik vind dit ook zwaar uit me comfort zone, ik heb al wat mensen gesproken kort, die ook wel lief overkomen. Maar voor mijn persoonlijk duurt het wat langer om een band op te bouwen. Me doel uiteindelijk is een community vinden waar mensen zoals ik, of mensen die ook hun verhaal hebben vriendschap kunnen meemaken die het wel waard is.   Maar als der mensen zijn die gemeen hebben hier mee zou ik graag snel van jullie horen met vriendelijk groet selma Queen 

(26 jaar,  Maasluis haar/she) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • April 17, 2025

Jammer tever weg gr uit Limburg