Lola hier!

  • 21 December 2021
  • 7 reacties
  • 213 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag allemaal,

In de lockdown ben ik op mezelf gaan wonen en het is me veel zwaarder gevallen dan gedacht. Ik ben naar een andere provincie verhuist om te studeren en het was zeker wennen. Toen ik verhuisde dacht ik steeds “ik ga zo veel nieuwe mensen ontmoeten” en wat is dit heftig tegengevallen. Ik ken hier bijna niemand en daardoor voel ik mij soms best eenzaam.

Mijn guilty pleasure is denk ik naar 90 days op TLC kijken. Ik verbaas mij altijd weer wat die mensen doen en denken. Hoe kan je met iemand trouwens als je diegene nog nooit face to face ontmoet hebt.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Lola welkom bij de comuity :) 

 

Je bent hier op het juiste adres bijna iedereen zit hier met als doel nieuwe mensen te leren kennen,

Ik ben het met je eens het lijkt mij ook niet de fijnste tijd om te verhuizen,

Welke studie volg je? 

Reputatie 1
Badge

Hey Lola welkom bij de comuity :) 

 

Je bent hier op het juiste adres bijna iedereen zit hier met als doel nieuwe mensen te leren kennen,

Ik ben het met je eens het lijkt mij ook niet de fijnste tijd om te verhuizen,

Welke studie volg je? 

Hi Nick, ik ben net aan een nieuwe studie begonnen. Human resource management ook wel personeelszaken. 

Hey Lola,

Welkom hier op de community! En leuk dat je je voorstelt :blush: Ik hoop dat je hier op het platform leuke contacten kunt opdoen maar ook dat je in de omgeving waar je nu woont toch wat meer aanspraak kunt vinden! Het is sowieso lastig en nu Corona etc. erbij komt dat maakt het er allemaal niet makkelijker op! 

Als je een keertje wilt praten dan mag dat altijd hoor! 

Hoe bevalt je studie? HRM, lijkt me wel een pittige opleiding! 

Reputatie 1
Badge

Hey Lola,

Ik ben sinds 2 maanden op mezelf gaan wonen; wel in m’n eigen dorp, maar het valt toch wat zwaarder dan gedacht. Alleen is ook zo alleen hè? Je mag me altijd een berichtje sturen!

 

Ps: waar studeer je ergens?

Reputatie 5
Badge +7

Goedemiddag allemaal,

In de lockdown ben ik op mezelf gaan wonen en het is me veel zwaarder gevallen dan gedacht. Ik ben naar een andere provincie verhuist om te studeren en het was zeker wennen. Toen ik verhuisde dacht ik steeds “ik ga zo veel nieuwe mensen ontmoeten” en wat is dit heftig tegengevallen. Ik ken hier bijna niemand en daardoor voel ik mij soms best eenzaam.

Mijn guilty pleasure is denk ik naar 90 days op TLC kijken. Ik verbaas mij altijd weer wat die mensen doen en denken. Hoe kan je met iemand trouwens als je diegene nog nooit face to face ontmoet hebt.

Hi. Wat naar dat je je zo alleen voelt. Dat herken ik wel, zelfs nu ik nog thuis woon. 

90 days is zo leuk! Ik kijk dat ook graag. Heb je nog meer hobbies?

Reputatie 4
Badge +7

Welkom

Reputatie 1
Badge

Hey Lola! Ik snap je helemaal. Ik ben nu bezig met mijn tweede jaar van mijn studie. Tot nu toe is alles online waardoor ik geen nieuwe contacten heb kunnen leggen en oude contacten verwateren wat ik zo zonde vind! Lijkt me leuk om keer gezellig te kletsen. Ik doe namelijk de studie Bedrijfskunde en vind HRM ook heel interessant. Zou het erg leuk vinden als je me een berichtje stuurt!