Skip to main content
Charlotte
Genius
March 14, 2024

LICHT! | Dilemma Donderdag

• March 14, 2024
  • 7 reacties
  • 77 × bekeken
LICHT! | Dilemma Donderdag

Do-do-do-dooonderdaggggg! Whooop whoop tijd voor weer een heerlijk dilemma! Je bent ineens 1 week lang opgesloten in je slaapkamer hoewel je je genoeg kan vermaken, staat je 1 keuze te wachten.

1. Constant heel fel licht aan boven je bed dat je ogen er zeer van doen
  2. Overal donker, maar je hebt wel 1 klein fietslampje die het doet

Reageer hieronder wat jij liever wil!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Roseceous
    Master
    March 14, 2024

Ik ga voor nummer 2. Je kan dan licht hebben van de tv of een pc en je valt beter inslaap.

Isn't funny how day by day nothing changes but when you look back everything is different - C.S. Lewis
    Vince
    Master
    March 14, 2024

Doe maar optie 2 dan heb ik in ieder geval geen zere ogen plus kan ik slapen. ✨

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️
    Charlotte
    CharlotteAuteur
    Genius
    March 14, 2024

Doe maar fel licht, met een klein *** fietslampje lijkt me dat echt super spooky👻

The risk I took was calculated but man, am I bad at math.
    RooOObert Trompettist
    Guru
    March 14, 2024

Fel licht, zonnebril feestje in huis let's goooo! 😂

The Ineffable Bookworm
    Myth
    March 14, 2024

Nummer 2, is veel beter en natuurlijker voor m'n biologische klok en slaapt ook stukken relaxter.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Oreo
    Hero
    March 16, 2024

Nummer 2, zere ogen hou ik niet zo van😁

ReneeM
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    March 16, 2024

2!

Het leven is een melodie, het ligt eraan hoe je het zingt. Discord: reneevdm