Skip to main content

Leuke dingen doen

Bart28
Forum|alt.badge.img+4

Dag lieve mensen,

Op mijn werk als verpleegkundige heb ik patiënten regelmatig geïnformeerd over Join Us. Dat ik nu zelf een berichtje schrijf op dit forum had ik zelf niet verwacht, maar ik zou mezelf tekort doen om dit vanuit schaamte of angst niet te doen. Onlangs is mijn relatie verbroken na 6,5 jaar en laat ik zeggen dat dit verre van makkelijk is. De liefde heeft mij een flinke afstand weggedreven van een hoop goede vrienden en familie, de kans is dan ook aanwezig dat ik in de toekomst ga verhuizen indien dit allemaal mogelijk is.

Echter ik ben momenteel niet van plan om met de pakken neer te gaan zitten zitten en juist energie te steken in positieve dingen, waaronder het ontmoeten van nieuwe mensen.

Ik ben 28 jaar en inmiddels afgestuurd verpleegkundige. Ik ga graag naar concerten en musea en trek ook graag de natuur in. Ik kan redelijk gemakkelijk contact maken met mensen. Echter het is toch lastig om in een klein dorp contacten op te doen, Momenteel woon ik in de omgeving Schoonhoven en het lijkt mij super fijn om hier nieuwe contacten te kunnen opdoen. Mochten mensen in de buurt wonen en het leuk vinden om eens samen op pad te gaan of samen een kop koffie te drinken, let me know.

Fijne avond allemaal.

Bart

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 11 januari 2023

heee @Bart28 

Wat goed dat je Join Us aanraad aan patiënten. Ik vind het ontzettend knap dat je dit deelt. Is er misschien een Join Us groep mij jou in de beurt.

Bart28
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 11 januari 2023

Hoi  Quinty,

Ik dacht ook niet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet heel bekend mee ben. Ik las wel iets over bijeenkomsten waarin eveneens begeleiders aanwezig zijn. Ik weet niet of je dat bedoelt? Zelf heb ik het idee dat dit niet helemaal voor mij geschikt zal zijn.

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 11 januari 2023

Hi @Bart28 

Dat geeft helemaal niks als het niet past dan past het niet. Gewoon goed doen wat goed voelt! Speel je wel eens games? Ben je lid van discord? 

Bart28
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 11 januari 2023

Nee ik moest het zelf opzoeken haha. Nee game wel een beetje thuis, maar niet echt heel veel;)

Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 45 reacties
  • 12 januari 2023

Hey,

Ik vraag me nu heel erg af waar je werkt als verpleegkundige? Ik ben zelf ook MBO verpleegkundige in thuiszorg maar zou Join-Us niet echt aanraden bij mijn cliënten, zijn vaak boven de 80 jaar. Naar wat voor concerten ga je altijd? 

Pjotr
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 25 reacties
  • 12 januari 2023

Hoi @Bart28,

Welkom! Wat goed dat je zo open vertelt waar je mee zit. Ik hou ook van concerten en musea en wandel ook graag in de natuur dus we hebben wel wat dingen gemeen.

Bart28
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 12 januari 2023
Katpower schreef:

Hey,

Ik vraag me nu heel erg af waar je werkt als verpleegkundige? Ik ben zelf ook MBO verpleegkundige in thuiszorg maar zou Join-Us niet echt aanraden bij mijn cliënten, zijn vaak boven de 80 jaar. Naar wat voor concerten ga je altijd? 

Hey Katpower!,

Nee ik denk dat jou doelgroep niet helemaal geschikt is, al komt ook daar veel vormen van eenzaamheid voor. Ik werk op een afdeling waar jongeren met een psychose gevoeligheid behandeld worden. Wat ik vooral merk is dat er binnen deze doelgroep een verhoogde kans is op vereenzaming. Bv door zelfstigma, angsten of terugtrek gedrag. In een van de leefstijltrainingen verwijs ik weleens naar join us. Ik ben deze organisatie tegengekomen na wat zoektochten op internet!

Ja qua concerten verschillend. In ga in februari naar sticky fingers, een hele fele reggaeband uit Australië. Laatst ook nog geweest bij the slow show, Spinvis en mighty Oaks.

Bart28
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 12 januari 2023
Pjotr schreef:

Hoi @Bart28,

Welkom! Wat goed dat je zo open vertelt waar je mee zit. Ik hou ook van concerten en musea en wandel ook graag in de natuur dus we hebben wel wat dingen gemeen.

Hey Pjotr,

Dank voor je berichtje! Waar ligt jou interesse op muziekgebied en die van musea?

Gr, Bart 

Pjotr
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 25 reacties
  • 12 januari 2023

Musea eigenlijk wel van alles.  Ik vond het Rijksmuseum heel mooi bijvoorbeeld,maar ook het Nationaal militair museum in Soest.

Qua muziek wel vanalles, ik ben gelovig en vind daarom gospel heel gaaf, maat ook pop of Rock.

Bart28
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 14 reacties
  • 12 januari 2023
Pjotr schreef:

Musea eigenlijk wel van alles.  Ik vond het Rijksmuseum heel mooi bijvoorbeeld,maar ook het Nationaal militair museum in Soest.

Qua muziek wel vanalles, ik ben gelovig en vind daarom gospel heel gaaf, maat ook pop of Rock.

Klinkt goed! Rijksmuseum vond ik ook mooi. Zelf heb ik onlangs het Teyler museum in Haarlem bezocht en Naturalis in Leiden. Vooral omdat ik na het luisteren van de dinocast veel interesse kreeg in dinosaurussen ;).

Ik ben zelf niet gelovig, maar goede gospel kan me zeker raken. Ik las in een van je eerdere berichten dat je ook in Zuid Holland woont?

Pjotr
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 25 reacties
  • 12 januari 2023

K

Bart28 schreef:
Pjotr schreef:

Klinkt goed! Rijksmuseum vond ik ook mooi. Zelf heb ik onlangs het Teyler museum in Haarlem bezocht en Naturalis in Leiden. Vooral omdat ik na het luisteren van de dinocast veel interesse kreeg in dinosaurussen 😉.

Ik ben zelf niet gelovig, maar goede gospel kan me zeker raken. Ik las in een van je eerdere berichten dat je ook in Zuid Holland woont?

Klopt! In Schiedam,  stuur me gerust een DM!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen