Dag lieve mensen,
Op mijn werk als verpleegkundige heb ik patiënten regelmatig geïnformeerd over Join Us. Dat ik nu zelf een berichtje schrijf op dit forum had ik zelf niet verwacht, maar ik zou mezelf tekort doen om dit vanuit schaamte of angst niet te doen. Onlangs is mijn relatie verbroken na 6,5 jaar en laat ik zeggen dat dit verre van makkelijk is. De liefde heeft mij een flinke afstand weggedreven van een hoop goede vrienden en familie, de kans is dan ook aanwezig dat ik in de toekomst ga verhuizen indien dit allemaal mogelijk is.
Echter ik ben momenteel niet van plan om met de pakken neer te gaan zitten zitten en juist energie te steken in positieve dingen, waaronder het ontmoeten van nieuwe mensen.
Ik ben 28 jaar en inmiddels afgestuurd verpleegkundige. Ik ga graag naar concerten en musea en trek ook graag de natuur in. Ik kan redelijk gemakkelijk contact maken met mensen. Echter het is toch lastig om in een klein dorp contacten op te doen, Momenteel woon ik in de omgeving Schoonhoven en het lijkt mij super fijn om hier nieuwe contacten te kunnen opdoen. Mochten mensen in de buurt wonen en het leuk vinden om eens samen op pad te gaan of samen een kop koffie te drinken, let me know.
Fijne avond allemaal.
Bart
Leuke dingen doen
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.