Skip to main content

Kerst cadeau's of gezelligheid|Dilemma Donderdag

• 26 december 2024
  • 4 reacties
  • 27 × bekeken
Kerst cadeau's of gezelligheid|Dilemma Donderdag
Charlotte
Forum|alt.badge.img+8

Hey feestgangers,

Het is weer donderdag, dus tijd voor Dilemma Donderdag! 🎄 Deze week hebben we een december-special voor jullie. December is de maand van gezelligheid, feestjes en natuurlijk cadeautjes! Stel je voor:

Wat zou jij kiezen?

• 🎁 Nooit meer kerstcadeaus ontvangen, maar je hebt altijd een fantastisch kerstfeest met je favoriete mensen
  • 🤶 Elk jaar cadeautjes krijgen van je verlanglijst, maar je viert kerst helemaal alleen zonder enige gezelligheid

Oh boy, wat een tough choice! We zijn superbenieuwd naar jullie keuzes en uiteraard de redenen waarom! Deel je antwoorden in de reacties hieronder! 💬

Let's get this holiday conversation started and spread some fa-la-la-la-laughter! 🎅🎄✨

Stay festive en blijf awesome! 🌟

Vond je dit bericht interessant?

4 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 26 december 2024

Ehh das geen ‘tough choice’ kerst draait niet om cadeaus maar om tijd met familie en vrienden. 

originalsanne
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 23 reacties
  • 26 december 2024

Idd wij gaan altijd met familie en vooral  1 kerst dag vandaag tweede kerstdag oom en tante en neef en mijn oma is ook daar daarom zeg ik denk ook aan de oudere mensen die hebben deze tijd goed nodig voor te genieten 

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 26 december 2024

Ik kies voor gezelligheid met mijn favoriete mensen om me heen en nooit meer kerstcadeautjes krijgen.

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 26 december 2024

Zeker weten gezelligheid! En wat betreft de cadeautjes zou dat juist een manier kunnen zijn om jezelf te motiveren om harder te werken zodat je vervolgens zelf die cadeautjes kan kopen. (En gezelligheid is natuurlijk niet te kopen😝)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen