Voordat je dit topic gaat lezen is het belangrijk om het volgende te weten. Dit topic gaat over o.a. psychoses. Heb je hier ook last van? Denk er dan goed over na of je het wil lezen.
Meer informatie over bijvoorbeeld psychoses vind je op Psychosenet en Indigo.
Ik heb al 3 jaar een beste vriend waar ik 2 jaar verliefd op was ik wilde geen relatie omdat hij teveel red flags had maar hij gaf me de liefde en aandacht waarnaar ik verlangde. Ik heb 3 psychoses gehad in het afgelopen jaar en elke keer nam hij afstand, liet hij mij in de steek en gaf aan dat hij geen interesse meer in mij had dat hij mij niet wilde zien en dat hij mij raar en eng vond. Wat ik vreemd vond omdat toen we elkaar ontmoette en ik depressie had hij er wel voor mij wilde zijn. En ik vergaf hem de eerste paar keer en na een tijdje begon hij altijd weer met mij te praten. We zijn on en off friends with benefits geweest maar hij heeft vaak duidelijk gemaakt dat hij geen relatie met mij wilde. Toen hij na mijn 3e psychose weer afstand nam verbrak ik onze vriendschap. Maar na een tijdje voelde ik mij weer eenzaam en begonnen we weer te praten want ik had niemand anders. Hij gaf toen aan dat hij mijn ziekte eng vond maar toch om mij gaf en daarom na een tijdje weer contact op zocht. Ik besloot hem nog een laatste kans te geven puur vriendschappelijk dit keer en hij leek te zijn verandert we praten elke dag de hele dag en ik hielp hem door een moeilijke tijd heen en hij herhaalde continu hoeveel hij mij waardeerde. Hij ging door een moeilijke break up heen en gaf aan het vreemd te vinden dat na een maand hij haar nog steeds niet uit zijn hoofd kon zetten. Ik reageerde daarop dat ik het snapte omdat toen ik verliefd was ik continu aan de ander dacht en het net een virus in je brein is waar je niet vanaf kunt. Hij vroeg mij op wie ik verliefd was geweest ik werd toen pissig omdat ik maar 1x verliefd ben geweest en dat was op hem en ik had in het verleden meerdere keren mijn liefde verklaard. Hij bleef doen alsof hij echt niet wist wie het was uiteindelijk zei ik tegen hem dat hij het was. Hij beweerde dat ik hem had gezegd dat ik nooit echt verliefd op hem was, dat het niet meer was dan een crush en dat ik alleen spelletjes met hem speelde. Wat ik nooit gedaan of gezegd had. Hij bleef bij zijn standpunt dat ik t wel gezegd had. Ik vertelde hem dat hij aan het gaslighten was en dat hij toxic is. Toen blokkeerde ik hem. Ben ik 3 jaar gemanipuleerd geweest door hem?