Introvert/Extravert?

  • 5 March 2024
  • 6 reacties
  • 81 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Introvert/extravert?

Zijn jullie meer introvert of meer extravert?


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Introvert (vanwege indirecte pesterijen door buurtgenoten die mij sociaal volledig hebben vernaggeld) met extraverte randjes die ik alleen laat zien wanneer er echt een klik is, ik mij op mijn gemak voel.

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben een introvert. Maar je zal waarschijnlijk denken dat ik extrovert ben. Ik ga namelijk praten als ik ongemakkelijk ben en ik kan m'n verlegenheid goed verbergen achter m'n ADHD.

Reputatie 6

Ik ben een mix van beiden: zowel introvert als extravert. Bij mensen die ik goed ken ben ik een extravert, en het is ook afhankelijk van de omgeving / sfeer / situatie hoe ik me opstel. Maar van nature ben ik wel meer een zogenoemde "extrovert" - en dan met een introvert randje. ☺️

Reputatie 5
Badge +6

Ik ben een mix van beiden: zowel introvert als extravert. Bij mensen die ik goed ken ben ik een extravert, en het is ook afhankelijk van de omgeving / sfeer / situatie hoe ik me opstel. Maar van nature ben ik wel meer een zogenoemde "extrovert" - en dan met een introvert randje. ☺️

ik heb ergens in de termen gehoord dat dat ambivert genoemd wordt. tenminste in het engels. ik heb ook hetzelfde als jou. ik ben ook een beetje een mix

Reputatie 4
Badge +5

Van nature meer introvert. Vooral wat betreft het eerste gesprek aangaan ben ik een beetje de kat uit de boom kijkend. Maar eenmaal aan praat ben ik wel iemand die ervan houdt om gezellig en open te kletsen, dan neig ik wat meer naar extravert.

Reputatie 5
Badge +5

Introvert, maar dat komt vooral door wat ik in het verleden heb meegemaakt. Hierdoor ben ik vaak wat voorzichtiger / angstiger helaas.