Skip to main content

Ik voel me echt eenzaam

• November 2, 2025
  • 4 reacties
  • 164 × bekeken

Bashir
Forum|alt.badge.img+3

Ik voel me echt eenzaam. Ik woon in Den Haag en heb geen vrienden. Ik ben op mijn zeventiende naar Nederland gekomen, nadat ik mijn hele familie had verloren. Ik voel me verbonden met de Nederlandse samenleving en ik hou heel veel van Nederland, maar ik kan niet zonder vrienden. Ik heb aardige mensen nodig om mijn tijd mee door te brengen en mijn vrije dagen mee door te brengen. Ik hoop goede vrienden te vinden. Ik weet zeker dat er mensen zijn die me begrijpen en me zullen helpen.

4 reacties

Bashir
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • November 2, 2025

Ik heb fijne mensen nodig met wie ik tijd kan doorbrengen en mooie dagen kan delen.

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi Basi, ik heb je topic in een andere categorie gezet. Zo is je topic beter vindbaar!

Wat naar dat jij je echt eenzaam voelt! Wat je kan doen is via deze site opzoek gaan naar een fysieke locatie van JoinUs of kijken naar JoinUs online via deze link en je daar aanmelden: Eenzaamheid bij jongeren | Join us https://share.google/nRuw6nrQzWR8POZbN

Ook kan je onze discord joinen, dat kan via deze link: https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957

Ik hoop dat je via deze weg meer contact vind met andere jongeren!

Groetjes Britt

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • November 2, 2025

Hey Bashir, 

Als eerste wil ik even zeggen dat ik veel respect voor je heb en in welke situatie je zit. Het lijkt mij niet heel gemakkelijk. Als je ineens in een vreemd land komt en dan ook nog al je familie hebt verloren 😥

Mocht je het gezellig vinden om een keer te kletsen kun je me altijd een berichtje sturen op Discord en als je dat niet hebt kun je via deze website elkaar ook privéberichten sturen 🤗

Alles komt goed en houd je sterk 💪🏻

Groetjesssss

Bashir
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • November 2, 2025

Hey Bashir, 

Als eerste wil ik even zeggen dat ik veel respect voor je heb en in welke situatie je zit. Het lijkt mij niet heel gemakkelijk. Als je ineens in een vreemd land komt en dan ook nog al je familie hebt verloren 😥

Mocht je het gezellig vinden om een keer te kletsen kun je me altijd een berichtje sturen op Discord en als je dat niet hebt kun je via deze website elkaar ook privéberichten sturen 🤗

Alles komt goed en houd je sterk 💪🏻

Groetjesssss

Bedankt voor je bericht, dat is heel aardig van je🤍 Helaas heb ik geen Discord, maar we blijven hier contact houden en privé chatten. Leuk je te ontmoeten broer.