Januari is inmiddels aangebroken, maar de laatste tijd merk ik toch (weer, het verrast mij nu echt niet meer) dat ik ontzettend het gevoel van sociaal contact mis. Dit mis ik op werk maar ook daarbuiten voornamelijk qua vriendschappen en het is een rotgevoel dat al 22 jaar lang aanhoudt, bijna 23 jaar.
Al helemaal nu ik heb gezien dat mijn ex-beste vriendin van de lagere en middelbare school bijvoorbeeld nieuwjaar heeft doorgebracht met een oud klasgenoot van mij die met mij het contact weer opnieuw wilde oppakken maar het vervolgens nauwelijks doet. Ik snap iedereen heeft zo'n zijn of haar eigen leven maar het lijkt net alsof ik niet besta voor enkele oude klasgenoten van mij.
Of ik moet meer posten op dit forum, of ik moet mij erbij neer gaan leggen dat mijn vriendenkring bar klein blijft ondanks het feit dat ik mij ooit bij een fysieke Join Us groep had aangesloten en enkele pogingen tot contact maken via hier. Ik geef het nog twee jaar vanaf dit jaar en daarna is het mooi geweest denk ik zo. Daarnaast zal ik wegens mijn leeftijd tegen die tijd niet meer op de community zitten zeg ik nu alvast want dan tik ik de leeftijdslimiet aan, helaas.