ik heb me buren een exstra rede gegeven om me raar te vinden

  • 19 August 2023
  • 1 reactie
  • 52 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben aan het koken met tegenzin maar moet toch eten hebben.

Dus ik zet muziek op gooi keuken raam los

Na een tijd ben ik blij aan het mee zingen met me muziek (valhalla caling) terwijl ik rondtje draai en drink uit een drink horn want ik kon me water fles niet vinden.

Komt me buur vrouw over de galerij gelopen van 60+ of zo die geen Engels verstaat en mij ruim 6 maand niet heeft gezien.

Ziet mij blij rondtje draaien met die drink horn vraagt heel verbaast "alles goed"

Ik schrik verlies me evenwicht want me moteriek besloot weer niet te werken val op de grond enkel lichtelijk dubbel en me been bloed.

Ik krijg de slappe lach want zo reageer ik vaker op pijn en die buurvrouw staat er half in paniek af te vragen wat er aan de hand is.

Dus ik kom weer half overeind maak duidelijk dat het wel mee valt en ik het wel overleef en ze wageld verbaast naar haar huis.

Dus ik ruim de rotzooi op behandel de wond (viel reuze mee maar met lichte kleren viel het erg op) en ga verder met koken (met muziek natuurlijk)

Kan alleen niet meer rondjes draaien met me enkel tijdelijk, maar komt wel goed :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Wat een vibe, hopelijk is de buurvrouw ook okay.

en is je enkel snel weer van ouds !