ik ben eenzaam

  • 2 July 2023
  • 7 reacties
  • 266 ร— bekeken

Badge

Ik heb altijd al een kleine netwerk gehad doordat ik veel heb meegemaakt. Nu ik door overspannenheid voorlopig geheel thuiszit voel ik me erg eenzaam. Ik zoek een leuk maatje of leuke vriendschap met leeftijdsgenoten om leuke dingen te doen en te kunnen praten. Helaas heb ik door omstandigheden geen contact meer met mijn familie


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je al een kijkje genomen op onze Discord? We organiseren gemiddeld 3x per week een Hang Out waar je kunt kletsen met andere!

ย 

https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957

Badge

Waar.kom je vandaan?

Badge

Putten gelderland

Badge

Hey Gino, hoe oud ben je en wat doe je graag als je thuis zit?

Badge

Hey Jordy, ik ben 25 en fiets wandel en netflix graag

Badge +2

Hallo!

ย 

Corine hier. ๐Ÿค 

ย 

26 jaar.. woonachtig in Heerenveen, Friesland.

ย 

ย 

Beroep:ย 

ย 

Op zoek naar werk om de koeriersdienst wereld in te gaan.ย 

ย 

Heb zelf een Citroรซn Berlingo, bestelwagen, waar ik graag mee op avontuur wil gaan.ย 

ย 

Bij elkaar thuis:

ย 

samen eten, netflixen/koffietje en spelletjes met drankje doen.ย 

ย 

Huisdier:ย 

ย 

ja zeker. een lief katje ๐Ÿ˜บโฃ๏ธ

ย 

Als leuke uitstap:ย 

ย 

Samen (met mijn busje) op pad gaan, en zien wat de dag ons brengt, (onderweg stoeltjes en tafeltjes uitklappen, en kokkerellen met het keukentje wat ik mee heb, een soort van picknick.) Daarin wat impulsief zijn. En/of terras is ook altijd goed๐Ÿ‘

ย 

festivals, tentfeest en andere evenementen bezoeken./activiteiten.

ย 

Samen op vakantie gaan. (steden tripjes.?)

ย 

Als sport en beweging:ย 

ย 

Samen skeeleren, fietsen en/of wandelen.ย 

ย 

Wat ik anders graag doen mag, is verven. Thuis heb ik mijn eigen muren geverfd met een kwast, haha. En heb ik wel eens geprobeerd om kastjes te verven.ย 

ย 

Herken jij jezelf hier ook in, en lijkt het je leuk om met mij in contact te komen?

Bericht gerust terug.ย 

ย 

Reputatie 3
Badge +5

Je bent niet de enige! Mijn netwerk is ook klein maar ik blijf zoeken naar contacten. Blijven volhouden en moed hebben๐Ÿ˜‰