Skip to main content

Hoe stellen jullie prioriteiten?

• January 31, 2026
  • 5 reacties
  • 29 × bekeken

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7

Hoi Allemaal,

Ik vroeg mij af hoe jullie omgaan met prioriteiten, ikzelf heb namelijk vaak niet echt het gevoel dat ik mijn prioriteiten op orde heb en wou dus vragen of jullie tips hebben hoe ik dit beter kan regelen.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Geen idee eigenlijk gewoon logisch nadenken wat wil ik als eerste geregeld hebben zo doe ik het eigenlijk 

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

Hoi bevrorende, meestal kijk ik naar het geen wat op dat moment het belangrijkste is of wat als eerste ingeleverd moet worden, soms kijk ik ook nog naar wat het meeste werk is, dan gaat dat eerst. Daarna werk ik een lijstje/planning van boven naar beneden af. Groetjes Britt 

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Master
  • February 1, 2026

Hoi bevrorende, meestal kijk ik naar het geen wat op dat moment het belangrijkste is of wat als eerste ingeleverd moet worden, soms kijk ik ook nog naar wat het meeste werk is, dan gaat dat eerst. Daarna werk ik een lijstje/planning van boven naar beneden af. Groetjes Britt 

Ahah ja bij mij is het meestal dan toch de games die voorrang krijgen helaas maar dank voor het lijstjes idee Britt kan je mij een keer laten zien hoe je die maakt/doet?

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+7

Ik gebruik zelf TO-Do-ist, een app Waarin je dingen kan zetten die je op het moment wilt doen en dan onderverdelen in vier prioriteiten, dat geeft wel overzicht en kun je bijvoorbeeld dingen die je vandaag wilt doen, prioriteit 1 geven, prio2, deze week etc

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Master
  • February 2, 2026

Dank allemaal voor de tips heb zelf ADHD dus kan af en toe moeilijk focussen vandaar dat ik 't vroeg.