Skip to main content

Ik zit sinds een korte tijd weer slecht in mijn vel en probeer hier uit te komen alleen nog geen succes gehad. Wat doen jullie om hier uit te komen? Sorry als dit niet thuishoort, ik voel me behoorlijk machteloos en wil heel graag weer wat vrolijker voelen… Bedankt voor het lezen.

Ik zit hier al paar jaar mee en heb er nog geen antwoord op gevonden. Ik weet dat ik mensen om me heen nodig heb maar die kan ik maar moeilijk vinden. Alleen voel ik me nog slechter dus dat werkt voor mij.

Verder doe ik alleen dingen die ik nog echt leuk vind anders doe ik het gewoon niet.

pm me maar als je gesprekje wilt

Het helpt voor mij goed om erover te praten. Opschrijven kan ook helpen, dat kan duidelijkheid creëren. 
Soms denk ik dat mijn zorgen groot zijn, maar dan valt het eigenlijk wel mee. 

Hoi Charlotte, praten helpt voor mij ook maar op de lange duur helaas niet altijd. Iedereen heeft zijn eigen zorgen, groot of klein, maar dat wilt niet zeggen dat die van jou niet zwaar mogen vallen. Zo denk ik ook vaak maar iedereen heeft een andere grens. Ik merk die van mij is snel bereikt de laatste jaren terwijl het vroeger altijd gemakkelijk was. Bedankt voor je berichtje!

Reageer