Héél awkward moment tijdens laatste teamuitje 2023

  • 22 December 2023
  • 2 reacties
  • 121 × bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Recentelijk heb ik gebowlt met mijn collega's. Het was leuk en gezellig tot mijn pa mij op kwam pikken want het OV zou voor mij een beetje teveel van het goede zijn daarna. Niet wetende dat mijn moeder schijnbaar ook meekwam en naar binnen bij het bowlen zou lopen.

 

Zat ik een beetje te kletsen met collega's en van chocolademelk met slagroom te genieten ná het bowlen, komt mijn moeder ineens binnengewandeld. 

Mijn éérste gedachte was "Nee hè, had gewoon in de auto gewacht op mij!"

 

Kwam ze naar mij toe en gaf ze mij een zoen op m'n wang, pal voor de ogen van de meeste van mijn collega's. Ik kon wél door de grond zakken van pure schaamte. 

Sommige collega's waren van "nodig je moeder gezellig uit om erbij te zitten!" terwijl ik was van "ik schaam me hier gewoon voor..."

Ik ben jongvolwassen, op een uitje met collega's om het jaar af te sluiten, het láátste wat je dan wil is dat je moeder naar je toeloopt en je voor de ogen van collega's een zoen op de wang geeft.


2 reacties

Badge +2

Ik weet niet helemaal wat er nog achter gesloten deuren speelt natuurlijk maar dit verhaal valt best wel mee alleen kan ik wel snappen dat je liever de tijd voor jezelf had om te genieten met anderen en niet steeds met je familie 

Reputatie 4
Badge +2

Als mij hetzelfde zou overkomen zou ik me ook ongemakkelijk voelen. Binnenlopen en begroeten vind ik nog niet zo vreemd,  maar een zoen geven wel. 

Reageer