Hallo allemaal,
Ik heb moeite om dit uit te spreken maar ik ben gewoon benieuwd of anderen hier ook mee zitten en of iemand tips heeft. Ik heb moeite met sociale contacten te vinden en te onderhouden. En ik hecht me heel snel aan mensen maar laat ze vaak ook heel snel weer los als ik denk dat ze geen interesse in me hebben. Ik heb nog wel meer dingen waar ik mee zit maar ik wil het niet te lang maken.



