Skip to main content

Even me gedachtes uitlaten

• May 22, 2025
  • 1 reactie
  • 88 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

hoi!

wie heeft der wel eens te maken dat zich nergens bij kunnen  sluiten? 

Ik heb best wel traumatisch sitautie achter de rug, mijn grootste wens, is om mensen te vinden die ook wel een rugzak hebben en een genootschap hebben, ik leef sindskort in Maassluis en de aansluiting daar gaat moeizaam ik ben ook wel iemand die heel veel moeite heeft met vertrouwen maar dat wilt niet zeggen dat ik geen goede banden wil creëren met mensen waar onder ik een sterke band kan hebben.

als iemand die ook part van LBGTQ is en een hele heftige verleden heeft gehad met geloof. 
Is me doel ook wel om alle mensen die ook wel door ellende gaan, een bijsluitende band geven al is het een hoi of hoe is het. Ik wil een vriendschap op bouwen dat veel vreugde en liefde en ook wel grappig dingen kan zeggen en of hele serieuze gesprekken kan hebben, ik wil uiteindelijk dat iemand zich volledige bloot stelt en weet dat tijd neemt, me groots reden  ik lid ben geworden van join us, is in hoop toch die contact te hebben toch graantje hoop te hebben dat der mensen zijn waar ik me gewoon mezelf kan zijn verderzijds

me vragen voor de mensen dit lezen zijn.

je leeftijd

je hobbies?
Werk of school

Je onzekerheden (alleen als je durft)

En je positieve kanten

BEDANKT VOOR HET LEZEN LIEFS SELMA QUEEN

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Affie
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • May 23, 2025

Hoi Selma, Wat goed dat je dit deelt. Ik kan me goed voorstellen dat jou situatie heftige dingen met zich mee bracht. Wat fijn ook dat je nu mensen die ook veel ellende hebben meegemaakt verder wilt helpen, dat is echt erg mooi om te lezen. Hopelijk lukt het je in de toekomst om een betere aansluiting te vinden met de mensen in je omgeving. 

Liefs,

Affie